@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minihäst
Elev |
VEM FAN GAV MIG ETT DRAKÄGG??? Tack så hemskt mycket älskade du ♥♥
Får asdåligt samvete nu över att jag bara skickade ett paket, och av den jag skickade till har jag redan fått ett paket såatte det är ju inte hon heller Kan verkligen inte lista ut vem det var av heller, då jag inte varit så nära någon nu i juletider. Tack om du ser detta iaf! another day, another slay 24 dec, 2014 00:07 |
|
Borttagen
|
24 dec, 2014 00:07 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: tack för julklappen med korten jag ville ha sen en tid tillbaks! GOD JÄVLA JUL PÅ DIG! God Jul älskade Mugglisar! Ha nu en underbar Jul med massor av julmys, god julmat och finfina julklappar! ♥ ![]() Önskar Salem! Haha åh vilka kort skickade jag?
24 dec, 2014 00:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salem: Ginny och Lupin Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: tack för julklappen med korten jag ville ha sen en tid tillbaks! GOD JÄVLA JUL PÅ DIG! God Jul älskade Mugglisar! Ha nu en underbar Jul med massor av julmys, god julmat och finfina julklappar! ♥ ![]() Önskar Salem! Haha åh vilka kort skickade jag? 24 dec, 2014 00:09 |
|
Borttagen
|
vad är svaret på dagens fråga?
24 dec, 2014 00:09 |
|
cikki
Elev |
GOD JUL FOLK
bara jag som blir sjukt nyfiken på vilka de anonyma paketen är från?? ahh 24 dec, 2014 00:09 |
|
Salem
Lärare |
Tjuvöppnade mina paket nu, men det är ju officiellt 24 december så who gives a f*ck?
Tusen tack Hedwig96, Drake, Luna_rav och Balder för era superfina presenter!
24 dec, 2014 00:10
Detta inlägg ändrades senast 2014-12-24 kl. 00:15
|
|
Borttagen
|
hjälp med luckan idag?
24 dec, 2014 00:12 |
|
Borttagen
|
GOD JUL ALLA PÅ MUGGLIS!!!!!!!!!!
Åh gud. JAG HAR TRE(TRE!) PYGMÉPUFFAR NU!!!!!!!!!! TACK TACK TACK!!! 24 dec, 2014 00:12
Detta inlägg ändrades senast 2014-12-24 kl. 00:19
|
|
Borttagen
|
24 dec, 2014 00:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen