Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Minihäst: Varför är jag så irriterad på min bäst vän? Har det hänt er? Vad gör man när det blir så? Det har hänt mig innan och då slutade det med att vi slutade ses. Men varför händer det? Varför är hon plötsligt jobbig? Vad ska jag göra? Du kanske har tröttnat på hen? Ni kanske ska ta en liten paus från varandra?
11 jun, 2016 20:40 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av Arivle: Det låter klokt. Vill ju verkligen inte förlora henne.Skrivet av Minihäst: Varför är jag så irriterad på min bäst vän? Har det hänt er? Vad gör man när det blir så? Det har hänt mig innan och då slutade det med att vi slutade ses. Men varför händer det? Varför är hon plötsligt jobbig? Vad ska jag göra? Du kanske har tröttnat på hen? Ni kanske ska ta en liten paus från varandra? another day, another slay 11 jun, 2016 20:58 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Minihäst: Skrivet av Arivle: Det låter klokt. Vill ju verkligen inte förlora henne. Skrivet av Minihäst: Varför är jag så irriterad på min bäst vän? Har det hänt er? Vad gör man när det blir så? Det har hänt mig innan och då slutade det med att vi slutade ses. Men varför händer det? Varför är hon plötsligt jobbig? Vad ska jag göra? Du kanske har tröttnat på hen? Ni kanske ska ta en liten paus från varandra? Förstår det. Lycka till!
11 jun, 2016 21:00 |
|
Borttagen
|
Well this is going to hurt like a motherfucker..
11 jun, 2016 22:47 |
|
Borttagen
|
Jag kan fungera relativt bra med feber. Men halsont. Nejnejnejnej. Låt det gå över snart! Kallsvettas av att det gör så ont
11 jun, 2016 23:08 |
|
sommaräng
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag kan fungera relativt bra med feber. Men halsont. Nejnejnejnej. Låt det gå över snart! Kallsvettas av att det gör så ont Krya på dig!
12 jun, 2016 15:09 |
|
Borttagen
|
Minst 50 döda pågrund av homofobi.. Vad i helvete.
12 jun, 2016 19:16 |
|
Borttagen
|
Tänk om man bara kunde sticka ifrån livet ett tag. Åka till ett nytt land, träffa nya människor och ha det kul. Då kan man starta om på nytt och kanske acceptera sig själv mer.
Då behöver man inte låtsas vara någon annan, jag är så trött på att gömma mig själv och inte våga säga till. Ibland vill jag verkligen ingenting annat än att försvinna från jordens yta. 12 jun, 2016 20:47 |
|
Borttagen
|
Orkar inte.
Nu går jag och gör drakte och sen tänker jag sova. Jag klarar inte av att vara vaken mer. 13 jun, 2016 20:42 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Jag har haft så sjukt konstig dag. Ena stunden var allt hur bra som helst och sen fick jag världens ångest. Humöret har sviktat så sjukt mycket.
13 jun, 2016 20:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen