Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1893 1894 1895 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Arivle
Elev

Avatar


Skrivet av Minihäst:
Varför är jag så irriterad på min bäst vän? Har det hänt er? Vad gör man när det blir så? Det har hänt mig innan och då slutade det med att vi slutade ses. Men varför händer det? Varför är hon plötsligt jobbig? Vad ska jag göra?

Du kanske har tröttnat på hen? Ni kanske ska ta en liten paus från varandra?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FHDR31jsQUPqQo%2Fgiphy.gif

11 jun, 2016 20:40

Minihäst
Elev

Avatar


Skrivet av Arivle:
Skrivet av Minihäst:
Varför är jag så irriterad på min bäst vän? Har det hänt er? Vad gör man när det blir så? Det har hänt mig innan och då slutade det med att vi slutade ses. Men varför händer det? Varför är hon plötsligt jobbig? Vad ska jag göra?

Du kanske har tröttnat på hen? Ni kanske ska ta en liten paus från varandra?
Det låter klokt. Vill ju verkligen inte förlora henne.

another day, another slay

11 jun, 2016 20:58

Arivle
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Minihäst:
Skrivet av Arivle:
Skrivet av Minihäst:
Varför är jag så irriterad på min bäst vän? Har det hänt er? Vad gör man när det blir så? Det har hänt mig innan och då slutade det med att vi slutade ses. Men varför händer det? Varför är hon plötsligt jobbig? Vad ska jag göra?

Du kanske har tröttnat på hen? Ni kanske ska ta en liten paus från varandra?
Det låter klokt. Vill ju verkligen inte förlora henne.

Förstår det. Lycka till!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FHDR31jsQUPqQo%2Fgiphy.gif

11 jun, 2016 21:00

Borttagen

Avatar


Well this is going to hurt like a motherfucker..

11 jun, 2016 22:47

Borttagen

Avatar


Jag kan fungera relativt bra med feber. Men halsont. Nejnejnejnej. Låt det gå över snart! Kallsvettas av att det gör så ont

11 jun, 2016 23:08

sommaräng
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag kan fungera relativt bra med feber. Men halsont. Nejnejnejnej. Låt det gå över snart! Kallsvettas av att det gör så ont


Krya på dig!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette4.wikia.nocookie.net%2Fdegrassi%2Fimages%2F4%2F41%2FHarry_and_luna.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20131019204150

12 jun, 2016 15:09

Borttagen

Avatar


Minst 50 döda pågrund av homofobi.. Vad i helvete.

12 jun, 2016 19:16

Borttagen

Avatar


Tänk om man bara kunde sticka ifrån livet ett tag. Åka till ett nytt land, träffa nya människor och ha det kul. Då kan man starta om på nytt och kanske acceptera sig själv mer.
Då behöver man inte låtsas vara någon annan, jag är så trött på att gömma mig själv och inte våga säga till. Ibland vill jag verkligen ingenting annat än att försvinna från jordens yta.

12 jun, 2016 20:47

Borttagen

Avatar


Orkar inte.

Nu går jag och gör drakte och sen tänker jag sova. Jag klarar inte av att vara vaken mer.

13 jun, 2016 20:42

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Jag har haft så sjukt konstig dag. Ena stunden var allt hur bra som helst och sen fick jag världens ångest. Humöret har sviktat så sjukt mycket.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

13 jun, 2016 20:52

1 2 3 ... 1893 1894 1895 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.