Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18937 18938 18939 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Hedwig96: Ååh så fint! Jag vill också ha snö! D:

Jag vet skulle gärna skicka dit lite om det skulle gå :\ På söndagen hade vi inte heller snö men efter det har de bara snöat och snöat...

23 dec, 2014 23:35

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Solkatten:
Hedwig96: Ååh så fint! Jag vill också ha snö! D:

Jag vet skulle gärna skicka dit lite om det skulle gå :\ På söndagen hade vi inte heller snö men efter det har de bara snöat och snöat...
jag vill också vara i Finland nu och ha snö D:< dammit sverige!!! borde ha stannat i Finland XDD

speech!

23 dec, 2014 23:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Solkatten:
Hedwig96: Ååh så fint! Jag vill också ha snö! D:

Jag vet skulle gärna skicka dit lite om det skulle gå :\ På söndagen hade vi inte heller snö men efter det har de bara snöat och snöat...
jag vill också vara i Finland nu och ha snö D:< dammit sverige!!! borde ha stannat i Finland XDD
men falun har snö

23 dec, 2014 23:37

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Solkatten:
Hedwig96: Ååh så fint! Jag vill också ha snö! D:

Jag vet skulle gärna skicka dit lite om det skulle gå :\ På söndagen hade vi inte heller snö men efter det har de bara snöat och snöat...
jag vill också vara i Finland nu och ha snö D:< dammit sverige!!! borde ha stannat i Finland XDD
men falun har snö
hmm okej- dammit STOCKHOLM *

speech!

23 dec, 2014 23:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Solkatten:
Hedwig96: Ååh så fint! Jag vill också ha snö! D:

Jag vet skulle gärna skicka dit lite om det skulle gå :\ På söndagen hade vi inte heller snö men efter det har de bara snöat och snöat...
jag vill också vara i Finland nu och ha snö D:< dammit sverige!!! borde ha stannat i Finland XDD
men falun har snö
hmm okej- dammit STOCKHOLM *
kom hit vettja!

23 dec, 2014 23:39

Fjalar
Elev

Avatar



23 dec, 2014 23:40

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


cawywell okej *hoppar på min åskvigg och flyger mot falun*

speech!

23 dec, 2014 23:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
cawywell okej *hoppar på min åskvigg och flyger mot falun*
yay

23 dec, 2014 23:41

LolFeelings
Elev

Avatar


Ingen vit jul här inte, vilket är bra. Jag hatar snö.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

23 dec, 2014 23:41

Hedwig96
Elev

Avatar


Jaha tror ni man får några julklappar här på mugglis iår?

Jag tror jag skall vänta med det tills jag vaknar, de är ju tråkigt om man öppnar alla inatt...

Så för säkerhets skull loggar jag ut nu

23 dec, 2014 23:43

1 2 3 ... 18937 18938 18939 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.