@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Jag vet 23 dec, 2014 23:35 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
jag vill också vara i Finland nu och ha snö D:< dammit sverige!!! borde ha stannat i Finland XDD
speech! 23 dec, 2014 23:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: men falun har snö jag vill också vara i Finland nu och ha snö D:< dammit sverige!!! borde ha stannat i Finland XDD 23 dec, 2014 23:37 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: hmm okej- dammit STOCKHOLM *Skrivet av AlvaRawenclaw: men falun har snö jag vill också vara i Finland nu och ha snö D:< dammit sverige!!! borde ha stannat i Finland XDD speech! 23 dec, 2014 23:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: kom hit vettja!Skrivet av Borttagen: hmm okej- dammit STOCKHOLM * Skrivet av AlvaRawenclaw: men falun har snö jag vill också vara i Finland nu och ha snö D:< dammit sverige!!! borde ha stannat i Finland XDD 23 dec, 2014 23:39 |
|
Fjalar
Elev |
Det här inlägget är Intresseklubben antecknar hahahah ---> http://ordkonstnar.blogg.se/2014/december/flygande-disktrasor-och-det-viktigaste-med-julen.html
23 dec, 2014 23:40 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
cawywell okej
speech! 23 dec, 2014 23:40 |
|
Borttagen
|
yay
23 dec, 2014 23:41 |
|
LolFeelings
Elev |
23 dec, 2014 23:41 |
|
Hedwig96
Elev |
Jaha tror ni man får några julklappar här på mugglis iår?
Jag tror jag skall vänta med det tills jag vaknar, de är ju tråkigt om man öppnar alla inatt... Så för säkerhets skull loggar jag ut nu 23 dec, 2014 23:43 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen