@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
23 dec, 2014 23:02 |
|
Borttagen
|
godnattenförejulafton ♥
23 dec, 2014 23:06 |
|
Kim Potter
Elev |
23 dec, 2014 23:14 |
|
lumos1
Elev |
23 dec, 2014 23:16
Detta inlägg ändrades senast 2014-12-23 kl. 23:23
|
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: "harvey eyes"(min hundvalp)Julafton om 44 minuter!! 23 dec, 2014 23:22 |
|
cikki
Elev |
Ni vet hur man tycker om en låt så mycket att man bara ler när den börjar spelas? ...näha bara jag då
23 dec, 2014 23:23 |
|
Hedwig96
Elev |
Hej mitt vinterland
![]() ![]() ![]() JULAFTON ::.....................................................................................................................24 dec, 2014 0:25 23 dec, 2014 23:25
Detta inlägg ändrades senast 2014-12-23 kl. 23:29
|
|
Solkatten
Elev |
Hedwig96: Ååh så fint! Jag vill också ha snö! D:
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 dec, 2014 23:29 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
JAG ÄR LEDSEN för att det känns inte alls som jul det är julafton om 31 minuter och jag känner mig inte alls julig? vid den här tiden alla andra år har jag typ suttit och freakat out men inte nu :c är livrädd för att jag faktiskt börjar bli för gammal för alla awesome julkänslor??? hoppas hoppas att jag är helt julig när jag vaknar imorgon och att detta bara är för att det typ inte är snö ute och för att december har gått så fort typ
speech! 23 dec, 2014 23:29 |
|
Solkatten
Elev |
Imorgon kommer det typ vara runt 4-5 plusgrader hela dagen. JAG VILL HA SNÖ.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 dec, 2014 23:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen