@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Känns inte riktigt som om det är jul imorgon, men kommer ändå inte kunna somna typ xD gud ja, tiden går så fort :O Var har du varit då? Som bortblåst från mugglis, juh! haha xD ehhhh.... jag har varit på youtube xD men nu är jag tbx Jaha (; Yay c; Dagens lucka is da best ♥♥ omg jaaaaaaa dagens lucka är perfection ♥♥ Bengt och Julgeten är nu på min profil i väntan på julen ![]()
23 dec, 2014 19:19 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Känns inte riktigt som om det är jul imorgon, men kommer ändå inte kunna somna typ xD gud ja, tiden går så fort :O Var har du varit då? Som bortblåst från mugglis, juh! haha xD ehhhh.... jag har varit på youtube xD men nu är jag tbx Jaha (; Yay c; Dagens lucka is da best ♥♥ omg jaaaaaaa dagens lucka är perfection ♥♥ Bengt och Julgeten är nu på min profil i väntan på julen OK OK I WILL
23 dec, 2014 19:20 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Känns inte riktigt som om det är jul imorgon, men kommer ändå inte kunna somna typ xD gud ja, tiden går så fort :O Var har du varit då? Som bortblåst från mugglis, juh! haha xD ehhhh.... jag har varit på youtube xD men nu är jag tbx Jaha (; Yay c; Dagens lucka is da best ♥♥ omg jaaaaaaa dagens lucka är perfection ♥♥ Bengt och Julgeten är nu på min profil i väntan på julen OK OK I WILL GOOOD GUUUUURL ![]()
23 dec, 2014 19:22 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Känns inte riktigt som om det är jul imorgon, men kommer ändå inte kunna somna typ xD gud ja, tiden går så fort :O Var har du varit då? Som bortblåst från mugglis, juh! haha xD ehhhh.... jag har varit på youtube xD men nu är jag tbx Jaha (; Yay c; Dagens lucka is da best ♥♥ omg jaaaaaaa dagens lucka är perfection ♥♥ Bengt och Julgeten är nu på min profil i väntan på julen OK OK I WILL GOOOD GUUUUURL OK DUNE
23 dec, 2014 19:25 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Känns inte riktigt som om det är jul imorgon, men kommer ändå inte kunna somna typ xD gud ja, tiden går så fort :O Var har du varit då? Som bortblåst från mugglis, juh! haha xD ehhhh.... jag har varit på youtube xD men nu är jag tbx Jaha (; Yay c; Dagens lucka is da best ♥♥ omg jaaaaaaa dagens lucka är perfection ♥♥ Bengt och Julgeten är nu på min profil i väntan på julen OK OK I WILL GOOOD GUUUUURL OK DUNE HAR SVARAT, KOMMER TBX SEN SKA ÄTA ![]()
23 dec, 2014 19:31 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Anne Potter: 'Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Känns inte riktigt som om det är jul imorgon, men kommer ändå inte kunna somna typ xD gud ja, tiden går så fort :O Var har du varit då? Som bortblåst från mugglis, juh! haha xD ehhhh.... jag har varit på youtube xD men nu är jag tbx Jaha (; Yay c; Dagens lucka is da best ♥♥ omg jaaaaaaa dagens lucka är perfection ♥♥ Bengt och Julgeten är nu på min profil i väntan på julen OK OK I WILL GOOOD GUUUUURL OK DUNE HAR SVARAT, KOMMER TBX SEN SKA ÄTA OK SEE YA
23 dec, 2014 19:33 |
|
potterflicka
Elev |
Har precis sett '' Tomten är far till alla barnen ''.
Det är den enda julfilmen jag faktiskt gillar :-) Jaha, planerna för imorgon; Spoiler: Tryck här för att visa! 23 dec, 2014 20:01 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
julafton snart, favoritdag på året ♥♥♥♥
speech! 23 dec, 2014 20:04 |
|
potterflicka
Elev |
Ithrenniel har en förskräckligt fin profilbild :-)
23 dec, 2014 20:07 |
|
Borttagen
|
Ska tydligen på julmiddag imorgon. Hjälp?
Vill inte, jul är inte min grej och är för instabil för att vara social... 23 dec, 2014 20:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen