@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Ingen är hemma, och jag vet inte vars någon är >_>
Hej 23 dec, 2014 13:48 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: den borde heta maya :3 Yesh c: Visste redan från början att vi skulle få en mops i kalendern ;D (eller typ xD) för märkte den gulliga mopsen vid julgranen :33 Men antog att det var Pewds hund (Maya då) ~ Det är Maya. :3 Hihi, I knew it x'3
23 dec, 2014 13:50 |
|
Ithrenniel
Elev |
Jag önskar att jag var bra på oklumenering...Skulle vilja lära mig stänga ute vissa tankar och känslor.
![]()
23 dec, 2014 13:57 |
|
Borttagen
|
Att göra julriskransar med min lillasyster är jättemysigt, men tyvärr blir min näsa och fingrar väldigt kalla
23 dec, 2014 14:20 |
|
LolFeelings
Elev |
23 dec, 2014 14:22 |
|
Borttagen
|
Gråter??? Varför tar alla serier slut???? Jag vill inte???
23 dec, 2014 14:27 |
|
Hedwig96
Elev |
Det snöar och snöar och snöar och det är svårt att fatta att det var grått och regnigt i förrgår och julafton imorgon.. wuut??
Ja fortsätter de snöa så här kommer vi knappt ut ur huset imorgon Och här sitter jag och äter polkagrisar 23 dec, 2014 14:27 |
|
Borttagen
|
I WANT SNOW!!!!!!!!
23 dec, 2014 14:31 |
|
Hedwig96
Elev |
NAmmm
23 dec, 2014 14:37 |
|
potterflicka
Elev |
JUL-BENGT ÄR BARA FÖR SÖT.
23 dec, 2014 14:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen