Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Uppträdde med min standup nu ikväll. På just den klubben är det ofta lite trött stämning, jag får många skratt men inte så det känns så där AMAZING efteråt (gjorde ett sorts företags-gig förra veckan, DET var euforiskt härligt). Så det känns lite "jahapp, nu var det avklarat." Min vän var med och filmade mig men jag har inte vågat titta på den. Jag borde vänja mig att se mig själv på film, snart har jag typ inget val.
Jag var egentligen inte på humör heller, jag tillbringade morgonen med att storgråta djupt från mitt innersta, jättelänge, det tog aldrig slut. Mest över mitt pissiga kärleksliv och också över min lilla tax som inte finns mer. Var ganska deppig hela dagen för jag var ensam, men sen hade min vän fått ändrade planer så han var hemma och kollade på tv-serier med mig istället, då blev jag på bättre humör, och så följde han med mig till mitt gig som sagt, det känns så tryggt när han är med ♥ Älskar att ha honom som min vän ♥ Vi kommer knappt ses på hela sommaren, hur ska jag överleva? 7 jun, 2016 00:04 |
|
Borttagen
|
jag har äntligen betalat den där räkningen idag. och jag har ätit ordentlig mat (nåja... något som inte är en macka, frukt eller kaka av något slag i alla fall) och pysslat om plantbaby lite idag. jag har visserligen inte lyckats klä på mig eller ta hand om mitt psyke men det är något i alla fall...
8 jun, 2016 19:35 |
Minihäst
Elev |
Varför är jag så irriterad på min bäst vän? Har det hänt er? Vad gör man när det blir så? Det har hänt mig innan och då slutade det med att vi slutade ses. Men varför händer det? Varför är hon plötsligt jobbig? Vad ska jag göra?
another day, another slay 8 jun, 2016 21:45 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
8 jun, 2016 22:24 |
|
Magic Dragon
Elev |
10 jun, 2016 01:58 |
|
Borttagen
|
Hon ringde inatt. Igen.
"Snälla kom ut en stund, jag måste prata med dig." Jag vet inte vad jag ska göra mer än att säga sanningen till henne. Men att behöva göra henne ledsen flera gånger i veckan känns allt annat än bra. Hon vill inte lyssna. Det är inte första gången hon inte vill lyssna. Hon bara står i mina armar och gråter. 10 jun, 2016 12:41 |
|
Magic Dragon
Elev |
10 jun, 2016 13:04 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
10 jun, 2016 17:16 |
|
Lova223
Elev |
Omr jag älskar Harry Potter så mycket ♥ jag orkar inte
10 jun, 2016 22:32 |
|
Borttagen
|
Jag är i chock, jag kan inte förstå att Christina verkligen är en ängel i himlen nu. Det känns så overkligt.. Kan inte sluta gråta, jag är så trött </3
11 jun, 2016 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen