Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1892 1893 1894 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Uppträdde med min standup nu ikväll. På just den klubben är det ofta lite trött stämning, jag får många skratt men inte så det känns så där AMAZING efteråt (gjorde ett sorts företags-gig förra veckan, DET var euforiskt härligt). Så det känns lite "jahapp, nu var det avklarat." Min vän var med och filmade mig men jag har inte vågat titta på den. Jag borde vänja mig att se mig själv på film, snart har jag typ inget val.

Jag var egentligen inte på humör heller, jag tillbringade morgonen med att storgråta djupt från mitt innersta, jättelänge, det tog aldrig slut. Mest över mitt pissiga kärleksliv och också över min lilla tax som inte finns mer. Var ganska deppig hela dagen för jag var ensam, men sen hade min vän fått ändrade planer så han var hemma och kollade på tv-serier med mig istället, då blev jag på bättre humör, och så följde han med mig till mitt gig som sagt, det känns så tryggt när han är med ♥ Älskar att ha honom som min vän ♥ Vi kommer knappt ses på hela sommaren, hur ska jag överleva?

7 jun, 2016 00:04

Borttagen

Avatar


jag har äntligen betalat den där räkningen idag. och jag har ätit ordentlig mat (nåja... något som inte är en macka, frukt eller kaka av något slag i alla fall) och pysslat om plantbaby lite idag. jag har visserligen inte lyckats klä på mig eller ta hand om mitt psyke men det är något i alla fall...

8 jun, 2016 19:35

Minihäst *
Elev

Avatar


Varför är jag så irriterad på min bäst vän? Har det hänt er? Vad gör man när det blir så? Det har hänt mig innan och då slutade det med att vi slutade ses. Men varför händer det? Varför är hon plötsligt jobbig? Vad ska jag göra?

another day, another slay

8 jun, 2016 21:45

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Idag var vi tvungna att avliva en av våra katter. Han var 9 år och han hade fått en cancertumör som spridit sig i magen så det skonsammaste var att avliva honom. Jag kommer sakna honom även om han inte var ''min'' katt utan min styvpappas, men han bodde hos oss så det kommer kännas så tomt nu. Men det som var värst var ändå min styvpappas reaktion för han är på riktigt en av de snällaste och omtänksammaste personerna någonsin och att se honom så ledsen gör mig förkrossad. Vi hade en liten begravning för honom och det var fint och han begravdes på sin favoritplats.


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

8 jun, 2016 22:24

Magic Dragon
Elev

Avatar


Skrivet av TheFifthMarauder:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Idag var vi tvungna att avliva en av våra katter. Han var 9 år och han hade fått en cancertumör som spridit sig i magen så det skonsammaste var att avliva honom. Jag kommer sakna honom även om han inte var ''min'' katt utan min styvpappas, men han bodde hos oss så det kommer kännas så tomt nu. Men det som var värst var ändå min styvpappas reaktion för han är på riktigt en av de snällaste och omtänksammaste personerna någonsin och att se honom så ledsen gör mig förkrossad. Vi hade en liten begravning för honom och det var fint och han begravdes på sin favoritplats.


va jobbigt kram ♥♥♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette4.wikia.nocookie.net%2Fharrypotter%2Fimages%2Fb%2Fb8%2FBlind_dragon.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20140814040525

10 jun, 2016 01:58

Borttagen

Avatar


Hon ringde inatt. Igen.
"Snälla kom ut en stund, jag måste prata med dig."

Jag vet inte vad jag ska göra mer än att säga sanningen till henne. Men att behöva göra henne ledsen flera gånger i veckan känns allt annat än bra.

Hon vill inte lyssna.
Det är inte första gången hon inte vill lyssna.
Hon bara står i mina armar och gråter.

10 jun, 2016 12:41

Magic Dragon
Elev

Avatar


skriva eller inte skriva, suck vet inte längre är barra så himla deppig nu...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette4.wikia.nocookie.net%2Fharrypotter%2Fimages%2Fb%2Fb8%2FBlind_dragon.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20140814040525

10 jun, 2016 13:04

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Magic Dragon:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Idag var vi tvungna att avliva en av våra katter. Han var 9 år och han hade fått en cancertumör som spridit sig i magen så det skonsammaste var att avliva honom. Jag kommer sakna honom även om han inte var ''min'' katt utan min styvpappas, men han bodde hos oss så det kommer kännas så tomt nu. Men det som var värst var ändå min styvpappas reaktion för han är på riktigt en av de snällaste och omtänksammaste personerna någonsin och att se honom så ledsen gör mig förkrossad. Vi hade en liten begravning för honom och det var fint och han begravdes på sin favoritplats.


va jobbigt kram ♥♥♥♥

♥♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

10 jun, 2016 17:16

Lova223
Elev

Avatar


Omr jag älskar Harry Potter så mycket ♥ jag orkar inte

10 jun, 2016 22:32

Borttagen

Avatar


Jag är i chock, jag kan inte förstå att Christina verkligen är en ängel i himlen nu. Det känns så overkligt.. Kan inte sluta gråta, jag är så trött </3

11 jun, 2016 19:28

1 2 3 ... 1892 1893 1894 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.