Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18928 18929 18930 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Tvilling
Elev

Avatar


Nu här det har gått några dagar på lovet kanske det är dags att jobba lite matte... .-.

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

23 dec, 2014 10:23

Amaanda
Elev

Avatar


På schemat står storstädning av rummet och skrivande på fanfictions. Sedan läsning i stora lass!

Älskar att ha lov ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi59.tinypic.com%2Fqzocwp.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi61.tinypic.com%2F6fc9p1.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2Fin8x8p.gif

23 dec, 2014 10:25

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av HorrorificBat:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
bara jag som inte helt och hållet fattar att det är julafton imorgon?


Inte jag heller. Och julpyntat är det inte. Det brukar det vara för länge sedan. Inga pepparkakor har bakats hellre. Var är min julanda liksom?
Eller ska jag säga, var är min familjs julanda?
ELLER ÄR DET BARA FÖR ATT JAG BLIR ÄLDRE VARJE ÅR MEN DET VILL JAG INTE TRO JAG ÄR FORTFARANDE ETT BARN INOMBORDS LIKSOM
samma här ÄR TYP LIVRÄDD ATT MIN BARN-JULKÄNSLA bara har gått upp i rök och att det är därför som jag inte känner mig julig men vägrar tro det D:

Skrivet av Ithrenniel:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
bara jag som inte helt och hållet fattar att det är julafton imorgon?


Nä, jag har samma bekymmer. Kommer inte in i julstämning alls!
Inte jag heller

Skrivet av Solkatten:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
bara jag som inte helt och hållet fattar att det är julafton imorgon?

Fattar inte heller det. Det är helt sjukt. Och det är bara en vecka kvar av året. Like what.
Usch, det känns ju som om 2014 precis började???

speech!

23 dec, 2014 10:26

Balder
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Solkatten:
Varför heter hunden Jul-Bengt när det är Maya?

The ultimate pug name is actually Axel

Vem är det?

Min morfar har en mops kennel och Axel är den absolut finaste mopsen du kan träffa xD
Och jag har träffat en hel del mopsar just pga kenneln xD
Hehehe jag heter Axel!

23 dec, 2014 10:40

Tuggrus
Elev

Avatar

+1


PUGPUGPUGPUGPUGPUG

MUMS!

23 dec, 2014 10:57

Tvilling
Elev

Avatar


Om någon är intresserad av en fluffy feely Harry Potter fanfiction med relativt långa kapitel tkr jag ni ska kolla in denna: http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=42226

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

23 dec, 2014 10:59

Borttagen

Avatar


"Is this ... Troye Sivan or a christmas ribbAn?"

Alfie ♥

23 dec, 2014 11:09

Borttagen

Avatar


Jul-Bengt är söt. c:

23 dec, 2014 11:12

Borttagen

Avatar


Jag läste ut Clockwork Princess igår ... idag natt ... och den är??? så???? bra????
Jag har aldrig skrattat och gråtit så mycket medan jag läst en och samma bok ...
Liksom under böcker där jag faktiskt gråter (vilket inte är många) har jag gråtit en gång. Aldrig mer. Medan jag läste Clockwork Princess grät jag hela fem gånger.
vad händer med mig lol

23 dec, 2014 11:26

Borttagen

Avatar


Det känns som att det bara blir jag, mamma, hennes kille och elva katter och en kanin på julafton här...

Oh well. Vill inte ens ha julafton menmen. Får i alla fall lite polsk mat ♥

23 dec, 2014 11:27

1 2 3 ... 18928 18929 18930 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.