@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Aladåb för alla, alla för aladåb.
23 dec, 2014 01:42 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: bara jag som inte helt och hållet fattar att det är julafton imorgon? Nä, jag har samma bekymmer. Kommer inte in i julstämning alls! ![]()
23 dec, 2014 01:58 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: bara jag som inte helt och hållet fattar att det är julafton imorgon? Fattar inte heller det. Det är helt sjukt. Och det är bara en vecka kvar av året. Like what. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 dec, 2014 01:59 |
|
Borttagen
|
Dagens pris måste vara det gulligaste som finns... XD
23 dec, 2014 02:08 |
|
HorrorificBat
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: bara jag som inte helt och hållet fattar att det är julafton imorgon? Inte jag heller. Och julpyntat är det inte. Det brukar det vara för länge sedan. Inga pepparkakor har bakats hellre. Var är min julanda liksom? Eller ska jag säga, var är min familjs julanda? ELLER ÄR DET BARA FÖR ATT JAG BLIR ÄLDRE VARJE ÅR MEN DET VILL JAG INTE TRO JAG ÄR FORTFARANDE ETT BARN INOMBORDS LIKSOM 23 dec, 2014 02:10 |
|
Ithrenniel
Elev |
23 dec, 2014 02:13 |
|
mitchan
Lärare |
23 dec, 2014 02:29 |
|
Solkatten
Elev |
Hm kanske borde sova?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 dec, 2014 02:55 |
|
Nattisa
Elev |
DET ÄR JUL IMORGON
IMORGON IMORGON Ithrenniel: Åhh vad söt du är! c: Ska klura på några frågor att ställa till dig ahaha ![]()
23 dec, 2014 02:57 |
|
Luna Chang
Elev |
Sova?
Men jag vaknade ju för mindre än 12 timmar sen? Hej 23 dec, 2014 03:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen