@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Gjorde något konstigt HP, PJ, HG och Narniacrossover-quiz. Första irritationsmomentet: "Om du är kille, välj de blå svaren. Om du är tjej, välj de rosa svaren." Exkludera inte kön och icke-kön. Andra irritationsmomentet: "Spelar du quidditch?" Alla "tjej-svar" hade typ "Nej, jag måste göra läxor", "Nej, det är tråkigt", "Nej, jag gillar inte sport" = ingen av svaren var "Ja" medan alla "kill-svar" var "Ja." ..... sedan slutade jag med quizet bc .... euw Länka?? 22 dec, 2014 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Gjorde det på en annan dator haha, så jag har inte kvar länken och vet ej vad hemsidan hette Skrivet av Borttagen: Gjorde något konstigt HP, PJ, HG och Narniacrossover-quiz. Första irritationsmomentet: "Om du är kille, välj de blå svaren. Om du är tjej, välj de rosa svaren." Exkludera inte kön och icke-kön. Andra irritationsmomentet: "Spelar du quidditch?" Alla "tjej-svar" hade typ "Nej, jag måste göra läxor", "Nej, det är tråkigt", "Nej, jag gillar inte sport" = ingen av svaren var "Ja" medan alla "kill-svar" var "Ja." ..... sedan slutade jag med quizet bc .... euw Länka?? 22 dec, 2014 21:57 |
|
Solkatten
Elev |
Harry Potter och De Vises Sten går på tv nu och jag kommer att tänka på att iaf i den första och tredje filmen så är ingången till Gryffindortornet på helt olika ställen. I den tredje kommer man ju till tornet direkt efter att gått uppför en trappa, i den första filmen gör de inte det. Konstigt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 dec, 2014 22:07 |
|
Chaemy
Elev |
Sitter och lyssnar på "The Lazy Song" på låg volym och lyssnar med ett halvt öra på vad personerna runt om pratar om.
22 dec, 2014 22:08 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 22 dec, 2014 22:11
Detta inlägg ändrades senast 2014-12-22 kl. 22:15
|
|
Kim Potter
Elev |
22 dec, 2014 22:12 |
|
Borttagen
|
OJ! Tack!
22 dec, 2014 22:16 |
|
Solkatten
Elev |
Ibland fungerar inte vissa tangenter en stund och det är jätte irriterande! Fattar inte varför??
*** Ron: "She needs to sort out her priorities." Jag dör. XD Edit: Dumbledore: "SILENT! Everyone please, do not panic." Lite försent. XD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 dec, 2014 22:16 |
|
Emme Lestrange
Elev |
Vill ha choklad men vet inte om jag borde äta choklad
För lixom. Mjölkfri choklad är supergod men det är måndag 22 dec, 2014 22:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Emme Lestrange: Vill ha choklad men vet inte om jag borde äta choklad För lixom. Mjölkfri choklad är supergod men det är måndag Jag äter just nu både choklad och chips även fast det är måndag. :3 #badass lr ngt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 dec, 2014 22:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen