@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Bokmalen: Hahah jag kommer att dö Skrivet av Borttagen: Om jag skulle vara du skulle jag typ dö. Imorgon åker vi till farmor och jag kommer ej ha internet fram till typ på söndag 22 dec, 2014 20:26 |
|
Elma00
Elev |
Om någon är 159cm lång, hur lång är hen då i inches? Google men fick så många olika och otydliga svar..
22 dec, 2014 20:39 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Elma00: Om någon är 159cm lång, hur lång är hen då i inches? Google men fick så många olika och otydliga svar.. Enligt googles generator är det 159 centimeters = 62.5984252 inches, och den brukar stämma ^^ Hej 22 dec, 2014 20:46 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skulle skicka en julklapp till Fellrendión men eftersom hon hade ett "ó" i sitt namn blev det till ett konstigt tecken när jag skulle skriva in det i rutan, och efter att ha skrivit ett långt brev så stod det något om "Warning!" och att julklappen skickats till "Borttagen" och DE JAG SKICKAT HAR FÖRSVUNNIT FRÅN MINA ÄGODELAR MEN HAR INTE SKICKATS TILL FELL D; Samma sak var det för mej också men jag ändrade de där konstiga tecknet till ett vanligt o och det funkar 22 dec, 2014 21:11 |
|
Ginny00
Elev |
Har gjort chokladtryfflar. Det var kladdigt
22 dec, 2014 21:21 |
|
HorrorificBat
Elev |
22 dec, 2014 21:31 |
|
potterflicka
Elev |
Tips på saker jag kan göra under jullovet?
Har begränsad datortid ( 6 tim per dag ) och kommer en stor del av tiden vara på landet, vilket innebär att jag inte kan ta mig någonstans. Känner mig så uttråkad :-( 22 dec, 2014 21:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av potterflicka: Läs? Skriv? Rita? Lyssna på musik? Titta på filmer/serier?Tips på saker jag kan göra under jullovet? Har begränsad datortid ( 6 tim per dag ) och kommer en stor del av tiden vara på landet, vilket innebär att jag inte kan ta mig någonstans. Känner mig så uttråkad :-( ... typ 22 dec, 2014 21:42 |
|
Beben
Elev |
Har skrivit ett brev till min pappa om varför jag ska få tillbaka min telefon.
Han kommer tycka att jag är lame. 22 dec, 2014 21:43 |
|
Borttagen
|
Gjorde något konstigt HP, PJ, HG och Narniacrossover-quiz.
Första irritationsmomentet: "Om du är kille, välj de blå svaren. Om du är tjej, välj de rosa svaren." Exkludera inte kön och icke-kön. Andra irritationsmomentet: "Spelar du quidditch?" Alla "tjej-svar" hade typ "Nej, jag måste göra läxor", "Nej, det är tråkigt", "Nej, jag gillar inte sport" = ingen av svaren var "Ja" medan alla "kill-svar" var "Ja." ..... sedan slutade jag med quizet bc .... euw 22 dec, 2014 21:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen