@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vrf finns det ingen magic elf som kan julpynta mitt rum och slå in mina julklappar???
22 dec, 2014 15:32 |
|
Balder
Elev |
Jag vet inte vad jag ska köpa till min mamma i present... Kan någon hjälpa mig? Måste köpa senast imorgon!
22 dec, 2014 15:47 |
|
Hedwig96
Elev |
22 dec, 2014 15:58 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vrf finns det ingen magic elf som kan julpynta mitt rum och slå in mina julklappar??? Jag kan slå in julklapparna. ^^ Tycker det är roligt. :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 dec, 2014 15:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Vrf finns det ingen magic elf som kan julpynta mitt rum och slå in mina julklappar??? Jag kan slå in julklapparna. ^^ Tycker det är roligt. :3 What! Det är ju super tråkigt 22 dec, 2014 16:01 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Vrf finns det ingen magic elf som kan julpynta mitt rum och slå in mina julklappar??? Jag kan slå in julklapparna. ^^ Tycker det är roligt. :3 What! Det är ju super tråkigt Jag tycker alltid det är tråkigt när jag redan har slagit in alla julklapparna. Vill ha mer att slå in. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 dec, 2014 16:10 |
|
Alvenia
Elev |
Neeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!
Kollade precis på vädret för julafton och det kommer att bli 3° 22 dec, 2014 16:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Xenophilius Snape:
Skrivet av Borttagen: nähe? Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Xenophilius Snape: nä gud nej jo faktiskt, kan du tänka dig? 22 dec, 2014 16:50 |
|
Solkatten
Elev |
Mamma ska till GeKås imorgon. Det lär vara ganska tomt. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 dec, 2014 16:58 |
|
Kim Potter
Elev |
Skulle skicka en julklapp till Fellrendión men eftersom hon hade ett "ó" i sitt namn blev det till ett konstigt tecken när jag skulle skriva in det i rutan, och efter att ha skrivit ett långt brev så stod det något om "Warning!" och att julklappen skickats till "Borttagen" och DE JAG SKICKAT HAR FÖRSVUNNIT FRÅN MINA ÄGODELAR MEN HAR INTE SKICKATS TILL FELL D;
22 dec, 2014 17:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen