@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Hedwig96: VINTERN KOM SENT MEN NU E DEN HÄR, JAG SER ALLA LJUSEN I FÖNSTREN JULLOV VI FÅR OCH JULMAT OCKSÅ NOG HITTAR VÄL TOMTEN HIT TILL OSS ✹ ✺ ✻✼ ❄ ❅❆ ❇ ❈✱ ❉ ❊ SNÖN FALLER VIT ÖVER ÖSTERBY OCH INGEN FÅR VA ENSAM I KVÄLL VÄLKOMMEN HIT DU JUL KÄRA JUL JAG LOVAR ATT JAG SKA VARA SNÄLL JEEEEY ÄNTLIGEN DET BLIR EN VIT JUL I ÅR TROTS ALLT *kollar ut genom fönstret* Suck, bara regn :c * Skickar några minusgrader* Yay, tack x'3
22 dec, 2014 12:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Hedwig96: VINTERN KOM SENT MEN NU E DEN HÄR, JAG SER ALLA LJUSEN I FÖNSTREN JULLOV VI FÅR OCH JULMAT OCKSÅ NOG HITTAR VÄL TOMTEN HIT TILL OSS ✹ ✺ ✻✼ ❄ ❅❆ ❇ ❈✱ ❉ ❊ SNÖN FALLER VIT ÖVER ÖSTERBY OCH INGEN FÅR VA ENSAM I KVÄLL VÄLKOMMEN HIT DU JUL KÄRA JUL JAG LOVAR ATT JAG SKA VARA SNÄLL JEEEEY ÄNTLIGEN DET BLIR EN VIT JUL I ÅR TROTS ALLT *kollar ut genom fönstret* Suck, bara regn :c Samma *suck* 22 dec, 2014 12:46 |
|
Obliviate_
Elev |
HAHA
"Du får 3 månader att kännas som 40 år" Jag är inte säker på att jag skulle ta det som en komplimang om det var nån som sa så till mig 22 dec, 2014 12:48 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
22 dec, 2014 12:49 |
|
Borttagen
|
nähe?
22 dec, 2014 12:53 |
|
Fellrendión
Elev |
22 dec, 2014 13:14 |
|
matten107
Elev |
22 dec, 2014 13:19 |
|
Solkatten
Elev |
Är så trött på allt regn!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 dec, 2014 13:22 |
|
Borttagen
|
22 dec, 2014 13:36 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Har ingen julkänsla. Ingen snö. Julafton är det om 2 dagar. ._. Jag har klippt mig egna snöflingor som jag hängt upp i alla fönstren. Det hjälper iallafall liite.. 22 dec, 2014 13:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen