@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Idag ska vi julhandla och kanske hälsa på Luu! ^^
22 dec, 2014 10:00 |
|
Wingardium Levioosa
Elev |
22 dec, 2014 10:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Wingardium Levioosa: CHECKT JAG SKA FÅ HÅL I ÖRONEN IDAG! 22 dec, 2014 10:52 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
FATTADE PRECIS ATT DET HÄR ÄR MIN FJÄRDE MUGGLISJUL OH MY GOD
speech! 22 dec, 2014 10:54 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 dec, 2014 12:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av AlvaRawenclaw: FATTADE PRECIS ATT DET HÄR ÄR MIN FJÄRDE MUGGLISJUL OH MY GOD Min med. min med holy shit 22 dec, 2014 12:19 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av AlvaRawenclaw: FATTADE PRECIS ATT DET HÄR ÄR MIN FJÄRDE MUGGLISJUL OH MY GOD Min med. min med holy shit Min med! Haha näe vem försöker jag lura, det här är min andra x'3
22 dec, 2014 12:21 |
|
Hedwig96
Elev |
VINTERN KOM SENT MEN NU E DEN HÄR, JAG SER ALLA LJUSEN I FÖNSTREN
JULLOV VI FÅR OCH JULMAT OCKSÅ NOG HITTAR VÄL TOMTEN HIT TILL OSS ✹ ✺ ✻✼ ❄ ❅❆ ❇ ❈✱ ❉ ❊ SNÖN FALLER VIT ÖVER ÖSTERBY OCH INGEN FÅR VA ENSAM I KVÄLL VÄLKOMMEN HIT DU JUL KÄRA JUL JAG LOVAR ATT JAG SKA VARA SNÄLL JEEEEY ÄNTLIGEN DET BLIR EN VIT JUL I ÅR TROTS ALLT 22 dec, 2014 12:31 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Hedwig96: VINTERN KOM SENT MEN NU E DEN HÄR, JAG SER ALLA LJUSEN I FÖNSTREN JULLOV VI FÅR OCH JULMAT OCKSÅ NOG HITTAR VÄL TOMTEN HIT TILL OSS ✹ ✺ ✻✼ ❄ ❅❆ ❇ ❈✱ ❉ ❊ SNÖN FALLER VIT ÖVER ÖSTERBY OCH INGEN FÅR VA ENSAM I KVÄLL VÄLKOMMEN HIT DU JUL KÄRA JUL JAG LOVAR ATT JAG SKA VARA SNÄLL JEEEEY ÄNTLIGEN DET BLIR EN VIT JUL I ÅR TROTS ALLT *kollar ut genom fönstret* Suck, bara regn :c
22 dec, 2014 12:32 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Hedwig96: VINTERN KOM SENT MEN NU E DEN HÄR, JAG SER ALLA LJUSEN I FÖNSTREN JULLOV VI FÅR OCH JULMAT OCKSÅ NOG HITTAR VÄL TOMTEN HIT TILL OSS ✹ ✺ ✻✼ ❄ ❅❆ ❇ ❈✱ ❉ ❊ SNÖN FALLER VIT ÖVER ÖSTERBY OCH INGEN FÅR VA ENSAM I KVÄLL VÄLKOMMEN HIT DU JUL KÄRA JUL JAG LOVAR ATT JAG SKA VARA SNÄLL JEEEEY ÄNTLIGEN DET BLIR EN VIT JUL I ÅR TROTS ALLT *kollar ut genom fönstret* Suck, bara regn :c * Skickar några minusgrader* 22 dec, 2014 12:36 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen