Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18913 18914 18915 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:




Någon som hänger med och målar om globen??

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fforumbilder.se%2FDEV4B%2F57627-1268937974.jpg

lätt asså jag är på

22 dec, 2014 00:05

baramin
Elev

Avatar


för första gången någonsin sitter jag här, andra dagen på jullovet, och pluggar latin och italienska. inte för att jag måste ens en gång. jag tycker bara att det är genuint roligt. planen är att komma tillbaks till skolan och vara flytande så alla i klassen ba woooow och mina lärare ba AMO SERVAE

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

22 dec, 2014 00:09

Frivolt
Elev

Avatar

+1


Åh! vilket fantastiskt pris i julkalendern :'D HIHIIII!!!!!!

22 dec, 2014 00:09

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
insåg just att jag inte julklappat åt någon alls på mugglis. Borde jag?
om du känner för't
eller så skickar jag åt folk på julafton som jag gjort tidigare år ^^'
gör det du men om man får ett paket innan jul, ser man att någon skickat det till en när dom skickat det men ej kan öppna det? eller kommer alla fram på julafton oavsett om man skickade det 10 dagar innan?


alla som är skickade innan tolvslaget (00:00 den 24 dec) dyker upp precis vid tolvslaget natten mellan 23-24e. Sen tror jag (du kunde iaf det förra åren) även skicka julklappar på julafton o då får dom dom direkt.

22 dec, 2014 00:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Åh! vilket fantastiskt pris i julkalendern :'D HIHIIII!!!!!!
mysigt med lita färg

22 dec, 2014 00:12

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Åh! vilket fantastiskt pris i julkalendern :'D HIHIIII!!!!!!
mysigt med lita färg


Yepp Så fiiint!!!

22 dec, 2014 00:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Åh! vilket fantastiskt pris i julkalendern :'D HIHIIII!!!!!!
mysigt med lita färg


Yepp Så fiiint!!!

22 dec, 2014 00:14

baramin
Elev

Avatar


jag ska få ta med min bästa vän till london och är så fruktansvärt tacksam ♥

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

22 dec, 2014 00:27

Hedwig96
Elev

Avatar


Ohh kanske dags att lägga sig då. Även fast det var ett bra pris idag hoppas jag liiite på en halsduk imorgon, eller ja. kanske det kommer nåt annat, nytt grejs

22 dec, 2014 00:33

Tvilling
Elev

Avatar


Jag och HarryPotterAndTheHungerGames sitter fortfarande uppe och planerar en fanfiction. Det saknas bara att det snöar också så hade den perfekta jullovsbilden varit uppmålad.

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

22 dec, 2014 01:19

1 2 3 ... 18913 18914 18915 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.