Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av accioron: Skrivet av childhoodlight: Well, ni kan jag i alla fall ge upp all hopp om att det någonsin kommer bli något mellan oss. Alltså, varför ska det vara så svårt att ta avstånd från en person som enbart skadar en? (Kanske för att man envist tror att denne kommer förändras). ![]() You're the best and you'll get over this ♥ ![]() Du är världens bästa ♥
10 nov, 2012 18:40 |
|
linnvendela
Elev |
Hade glömt att den här tråden existerade.
Är allmänt förvirrad här också... Jaha. 10 nov, 2012 18:45 |
|
Kedjebrev
Elev |
Jag frågade om hans nummer igår, han svarade idag med "***
Ett hjärta. ETT HJÄRTA!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har varit glad hela kvällen tills jag börjar överanalysera allt och funderar om han trodde det var den andra Johanna (som han varit kompis med i flera år)........
http://Kaosregn.blogg.se
11 nov, 2012 00:17 |
|
Amandan
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Jag frågade om hans nummer igår, han svarade idag med "*** Ett hjärta. ETT HJÄRTA!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har varit glad hela kvällen tills jag börjar överanalysera allt och funderar om han trodde det var den andra Johanna (som han varit kompis med i flera år)........ YAAAAY! So happy for ya! Överanalysera inte, njut lite istället! Min tumblr!
11 nov, 2012 00:18 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Amandan: Skrivet av Kedjebrev: Jag frågade om hans nummer igår, han svarade idag med "*** Ett hjärta. ETT HJÄRTA!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har varit glad hela kvällen tills jag börjar överanalysera allt och funderar om han trodde det var den andra Johanna (som han varit kompis med i flera år)........ YAAAAY! So happy for ya! Överanalysera inte, njut lite istället! TAACK :' Ska försöka, kom på att han borde ju ändå sett min profilbild så. Han svarade aldrig på sms:et jag skickade om att det var jag, men jag tänkte att jag väntar tills imorgon på skolan och ser om det märks något speciellt :'
http://Kaosregn.blogg.se
11 nov, 2012 17:53 |
|
Amandan
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Amandan: Skrivet av Kedjebrev: Jag frågade om hans nummer igår, han svarade idag med "*** Ett hjärta. ETT HJÄRTA!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har varit glad hela kvällen tills jag börjar överanalysera allt och funderar om han trodde det var den andra Johanna (som han varit kompis med i flera år)........ YAAAAY! So happy for ya! Överanalysera inte, njut lite istället! TAACK :' Ska försöka, kom på att han borde ju ändå sett min profilbild så. Han svarade aldrig på sms:et jag skickade om att det var jag, men jag tänkte att jag väntar tills imorgon på skolan och ser om det märks något speciellt :' Klart han såg att det var du. Kul med måndag när man känner så, man längtar alltid tills skolan igen. Min tumblr!
11 nov, 2012 19:00 |
|
whirlwinds
Elev |
12 nov, 2012 23:13 |
|
Somnium
Elev |
Fuck this. Jag har gråtit sedan 11.45. Haft små pauser mellan 1-15 minuter.
Han ska flytta. Till Italien. I början av sommarlovet. Och han kommer, om planerna går som det ska, inte komma tillbaka inom de närmsta åren. Döda mig, snälla. http://slytherinunicorn.tumblr.com/
16 nov, 2012 15:22 |
|
Tuggrus
Elev |
Hela veckan har gjort mig död, dödare än någon vecka tidigare and I can't..
MUMS! 16 nov, 2012 16:41 |
|
äppelskruttet
Elev |
har en sån jävla konstig relation till honom. jag är så förvirrad... men han gillar säkert den där andra tjejen.
16 nov, 2012 16:56 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen