Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
Jag är SÅ för Lily/Snape, så föreställ dig min reaktion, kan inte se Snape när han går inte till döda Lily.. går inte.. måste lägga mig ner och.. dö ;(
Tumblr.
18 sep, 2011 00:10 |
|
Ida S
Lärare |
Ja, jag kan föreställa mig din reaktion... JAG klarade inte ens av att se den scenen D: AFDJKLB VARFÖR? D': </3 Varför, Rowling, varför? Hatar att tycka synd om personer jag ogillar! (Snape i detta fallet!)
"we live together, and harry does all the cooking." 18 sep, 2011 00:14 |
|
Walter
Elev |
Men tänk om han INTE dött. Vad skulle ske då? D8
18 sep, 2011 00:33 |
|
Anapneo
Elev |
18 sep, 2011 01:08 |
|
Fuss
Elev |
18 sep, 2011 18:32 |
|
si_tonks
Elev |
18 sep, 2011 18:44 |
|
Borttagen
|
18 sep, 2011 18:45 |
|
Luna 1
Elev |
Jag är inte lika uttråkad då jag ser er underbara personer här, nu får jag kanske lite sällskap?
Tumblr.
18 sep, 2011 18:46 |
|
Enchanted
Elev |
Sho! Vad görs awesome människor?
18 sep, 2011 18:47 |
|
Borttagen
|
men det är väll självklart ;D vad ska vi prata om?
meningen med livet? pålägg på mackan? 18 sep, 2011 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen