Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
10 jan, 2012 18:37 |
|
joel9324
Elev |
10 jan, 2012 18:37 |
|
Miss Lunatic
Elev |
"Just det..."
~ Hearing voices no one else can hear isn't a good sign, even in the wizarding world ~ 10 jan, 2012 23:22 |
|
Lurad
Elev |
FAN OCKSÅ!!
Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 10 jan, 2012 23:31 |
|
Borttagen
|
"Njaw njaw njaw, njaw njaw njaw"
11 jan, 2012 12:09 |
|
djurgalen_99
Elev |
"Visst"
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 14 jan, 2012 19:03 |
|
MizzNina
Elev |
"Då kan jag få stänga av teven då?"
Eller egentligen var det senaste jag yttrade "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA" men jag tycker inte riktigt det räknas. :p "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 jan, 2012 19:19 |
|
djurgalen_99
Elev |
"Är det bara 50?"
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 14 jan, 2012 19:26 |
|
Knizzlare
Elev |
14 jan, 2012 19:28 |
|
Borttagen
|
"Itt ha ja knacka på tiin dörr..."
14 jan, 2012 19:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen