Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
Skrivet av LoveDemi: Hjälp linjerna är fortfarande tydliga, hade en ganska stark penna som jag ritade lite för hårt med... Nä vad söt! :3 ![]()
17 mar, 2012 17:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LoveDemi: Den är ju söt. Hjälp linjerna är fortfarande tydliga, hade en ganska stark penna som jag ritade lite för hårt med... Lite mer träning så blir det bättre och bättre. 17 mar, 2012 17:50 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av LoveDemi: Hjälp linjerna är fortfarande tydliga, hade en ganska stark penna som jag ritade lite för hårt med... JÄTTEFIN! ![]()
17 mar, 2012 18:08 |
|
Weracowa
Elev |
Älskar verkligen att måla, rita, skissa, teckna osv!
Har jag bara en penna i handen så blir det svårt o stoppa mig haha... Sedan är inte allt så himla stilrent men det stoppar inte mig haha! Har perioder då jag mer "allvarsamt" skissar och målar men kladdar o ritar gör jag hela tiden Har dock väldigt svårt för att visa upp saker för andra människor i brist på självförtroende av mina verk hehe 18 mar, 2012 00:26 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Weracowa: Älskar verkligen att måla, rita, skissa, teckna osv! Har jag bara en penna i handen så blir det svårt o stoppa mig haha... Sedan är inte allt så himla stilrent men det stoppar inte mig haha! Har perioder då jag mer "allvarsamt" skissar och målar men kladdar o ritar gör jag hela tiden Har dock väldigt svårt för att visa upp saker för andra människor i brist på självförtroende av mina verk hehe Snälla visa! Du vet att alla har något som är fint i det dom målar, jag är säker på att du målar superfint! ![]()
18 mar, 2012 08:58 |
|
LoveDemi
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av LoveDemi: Hjälp linjerna är fortfarande tydliga, hade en ganska stark penna som jag ritade lite för hårt med... Nä vad söt! :3 Tack! "Stay Strong" 18 mar, 2012 12:10 |
|
DarkLady
Elev |
Jag brukade måla Lily Evans väldigt ofta när jag gick i 4:an elr 3:an
Join The Dark Side♆
18 mar, 2012 12:42 |
|
Borttagen
|
det är ju bra att ni gillar att måla och rita, jag ritar mera mlp jag har ritat 11 stycken
18 mar, 2012 15:05 |
|
Whya
Elev |
18 mar, 2012 16:14 |
|
Borttagen
|
det är My Little Pony
18 mar, 2012 16:19 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen