Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: är så förbannat jävla trött på mig själv jag är hemsk seriously hur fan står nån ut med mig över huvud taget Det är inte sant! Du är bland de renaste människor jag mött. Jag vill fortfarande verkligen verkligen verkligen träffa dig! ♥ ♥ ♥ fin ♥ förstår inte varför ni tycker om mig jag tycker inte om mig vill fortfarande träffa dig med ♥ 25 maj, 2016 23:14 |
|
Winonababe
Elev |
Skrivet av Borttagen: är så förbannat jävla trött på mig själv jag är hemsk seriously hur fan står nån ut med mig över huvud taget u wanna talk?? du är amazing utomordentlig över förväntan utmärkt, underbar intellektuell, kreativ omtänksam, vänlig dina tankar förvränger din syn på hur du är alexis, cuz you be freaking awesome och det är så fel hur din syn på dig själv utspeglas. Du förtjänar att få må bra, det gör du verkligen SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
26 maj, 2016 10:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: är så förbannat jävla trött på mig själv jag är hemsk seriously hur fan står nån ut med mig över huvud taget Du är inte hemsk. Inte ens lite. Du är underbar och en av mina favoritmänniskor. ..och jag tycker inte om så många människor. Prata med mig. 26 maj, 2016 12:45 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 27 maj, 2016 17:57 |
|
fearless
Elev |
Att se dem dansa idag gjorde ondare än jag trodde.
Jag ångrar så djupt att jag slutade med dansen och lämnade dem, och jag vill börja igen. Men det är för sent nu.
28 maj, 2016 13:11 |
|
Holytail
Elev |
28 maj, 2016 13:24 |
|
Hedwig96
Elev |
Känner mej så feg. Hur ska man veta vad andra egentligen känner?
O så våg jag varken fråga eller göra nåt åt saken, vilket bara blir dumt. För det känns som om jag saboterar allt 28 maj, 2016 17:20 |
|
Chaemy
Elev |
Jag har så ont i vänster öra. Det gör ont när jag ler stort, det gör ont när jag trycker under örat, det kliar och jag kan inte ligga med örat ner mot kudden. Smärtan höll mig vaken inatt. Och jag är så orolig att det är något farlig som kommer döda mig.
28 maj, 2016 18:23 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 28 maj, 2016 22:56 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Du förstår inte hur mycket jag relaterar till det du just skrev. *kram* iaf♥
28 maj, 2016 22:59 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen