Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1887 1888 1889 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


är så förbannat jävla trött på mig själv
jag är hemsk

seriously hur fan står nån ut med mig över huvud taget

25 maj, 2016 16:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
är så förbannat jävla trött på mig själv
jag är hemsk

seriously hur fan står nån ut med mig över huvud taget


No you're not ♥ Not at all.

25 maj, 2016 16:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
är så förbannat jävla trött på mig själv
jag är hemsk

seriously hur fan står nån ut med mig över huvud taget


No you're not ♥ Not at all.


25 maj, 2016 17:07

Atira
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
är så förbannat jävla trött på mig själv
jag är hemsk

seriously hur fan står nån ut med mig över huvud taget


Nej det är du inte alls!! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fb0b461a92d5d79c076639215a6b23103%2Fbe23b914db5c5e5f-73%2Fs500x750%2Fc37a093dd6ef90cde28848d249f7a79dd9ef5e80.gifv

25 maj, 2016 17:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
är så förbannat jävla trött på mig själv
jag är hemsk

seriously hur fan står nån ut med mig över huvud taget


What? No! Du är ju alltid så trevlig och fin, du försöker alltid hjälpa andra. Jättefin är du faktiskt ♥

25 maj, 2016 18:46

Borttagen

Avatar


Imorgon: Hålla föreläsning om hudens histologi. Statistikredovisning/diskussion. Möte.
Fredag: Få igen labexaminationen, redovisa Glukos-6-fosfataktiviteten i erytrocyter-labben, redovisa koncentrationsbestämningslabben, AB0-labben, blodstatus och diff-labben. YRAN. SE BRÄNNBOLL OCH FESTA.
Lördag: YRAN. SE ÄNNU MER BRÄNNBOLL.
Söndag: försöka bli som vanligt igen.
Måndag: Två redovisningar från praktiken. Eventuell komplettering på labexaminationen (alltså får jag veta på FREDAGEN om jag har något som måste kompletteras..)
Tisdag: Hålla föreläsning om tropiska infektioner.

Yay. =( Det är för mycket. Fel helg.

25 maj, 2016 20:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Imorgon: Hålla föreläsning om hudens histologi. Statistikredovisning/diskussion. Möte.
Fredag: Få igen labexaminationen, redovisa Glukos-6-fosfataktiviteten i erytrocyter-labben, redovisa koncentrationsbestämningslabben, AB0-labben, blodstatus och diff-labben. YRAN. SE BRÄNNBOLL OCH FESTA.
Lördag: YRAN. SE ÄNNU MER BRÄNNBOLL.
Söndag: försöka bli som vanligt igen.
Måndag: Två redovisningar från praktiken. Eventuell komplettering på labexaminationen (alltså får jag veta på FREDAGEN om jag har något som måste kompletteras..)
Tisdag: Hålla föreläsning om tropiska infektioner.

Yay. =( Det är för mycket. Fel helg.


Ibland känner jag att jag saknar plugget. Sen ser jag sånt här och är väldigt glad över att jag inte pluggar längre.

Kämpa på! ♥
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn.iwastesomuchtime.com%2F632014032559.jpg

25 maj, 2016 20:54

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Imorgon: Hålla föreläsning om hudens histologi. Statistikredovisning/diskussion. Möte.
Fredag: Få igen labexaminationen, redovisa Glukos-6-fosfataktiviteten i erytrocyter-labben, redovisa koncentrationsbestämningslabben, AB0-labben, blodstatus och diff-labben. YRAN. SE BRÄNNBOLL OCH FESTA.
Lördag: YRAN. SE ÄNNU MER BRÄNNBOLL.
Söndag: försöka bli som vanligt igen.
Måndag: Två redovisningar från praktiken. Eventuell komplettering på labexaminationen (alltså får jag veta på FREDAGEN om jag har något som måste kompletteras..)
Tisdag: Hålla föreläsning om tropiska infektioner.

Yay. =( Det är för mycket. Fel helg.


Ibland känner jag att jag saknar plugget. Sen ser jag sånt här och är väldigt glad över att jag inte pluggar längre.

Kämpa på! ♥
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn.iwastesomuchtime.com%2F632014032559.jpg


Tack så mycket! ♥
Jag får skylla mig själv lite som inte är klar med riktigt allt..
Några redovisningar har jag haft flera veckor på mig x) Fast då har vi iofs haft andra uppgifter.. Men bara ett år kvar nu!

25 maj, 2016 22:05

Borttagen

Avatar


Atira glitterbomb ♥ ♥

25 maj, 2016 22:46

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
är så förbannat jävla trött på mig själv
jag är hemsk

seriously hur fan står nån ut med mig över huvud taget

Det är inte sant! Du är bland de renaste människor jag mött. Jag vill fortfarande verkligen verkligen verkligen träffa dig! ♥ ♥ ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

25 maj, 2016 23:11

1 2 3 ... 1887 1888 1889 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.