Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
är så förbannat jävla trött på mig själv
jag är hemsk seriously hur fan står nån ut med mig över huvud taget 25 maj, 2016 16:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: är så förbannat jävla trött på mig själv jag är hemsk seriously hur fan står nån ut med mig över huvud taget No you're not ♥ Not at all. 25 maj, 2016 16:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: är så förbannat jävla trött på mig själv jag är hemsk seriously hur fan står nån ut med mig över huvud taget No you're not ♥ Not at all. ♥ 25 maj, 2016 17:07 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Borttagen: är så förbannat jävla trött på mig själv jag är hemsk seriously hur fan står nån ut med mig över huvud taget Nej det är du inte alls!! ♥ 25 maj, 2016 17:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: är så förbannat jävla trött på mig själv jag är hemsk seriously hur fan står nån ut med mig över huvud taget What? No! Du är ju alltid så trevlig och fin, du försöker alltid hjälpa andra. Jättefin är du faktiskt ♥ 25 maj, 2016 18:46 |
|
Borttagen
|
Imorgon: Hålla föreläsning om hudens histologi. Statistikredovisning/diskussion. Möte.
Fredag: Få igen labexaminationen, redovisa Glukos-6-fosfataktiviteten i erytrocyter-labben, redovisa koncentrationsbestämningslabben, AB0-labben, blodstatus och diff-labben. YRAN. SE BRÄNNBOLL OCH FESTA. Lördag: YRAN. SE ÄNNU MER BRÄNNBOLL. Söndag: försöka bli som vanligt igen. Måndag: Två redovisningar från praktiken. Eventuell komplettering på labexaminationen (alltså får jag veta på FREDAGEN om jag har något som måste kompletteras..) Tisdag: Hålla föreläsning om tropiska infektioner. Yay. =( Det är för mycket. Fel helg. 25 maj, 2016 20:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Imorgon: Hålla föreläsning om hudens histologi. Statistikredovisning/diskussion. Möte. Fredag: Få igen labexaminationen, redovisa Glukos-6-fosfataktiviteten i erytrocyter-labben, redovisa koncentrationsbestämningslabben, AB0-labben, blodstatus och diff-labben. YRAN. SE BRÄNNBOLL OCH FESTA. Lördag: YRAN. SE ÄNNU MER BRÄNNBOLL. Söndag: försöka bli som vanligt igen. Måndag: Två redovisningar från praktiken. Eventuell komplettering på labexaminationen (alltså får jag veta på FREDAGEN om jag har något som måste kompletteras..) Tisdag: Hålla föreläsning om tropiska infektioner. Yay. =( Det är för mycket. Fel helg. Ibland känner jag att jag saknar plugget. Sen ser jag sånt här och är väldigt glad över att jag inte pluggar längre. Kämpa på! ♥ ![]() 25 maj, 2016 20:54 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! Tack så mycket! ♥ Jag får skylla mig själv lite som inte är klar med riktigt allt.. Några redovisningar har jag haft flera veckor på mig x) Fast då har vi iofs haft andra uppgifter.. Men bara ett år kvar nu! 25 maj, 2016 22:05 |
|
Borttagen
|
Atira glitterbomb ♥ ♥
25 maj, 2016 22:46 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: är så förbannat jävla trött på mig själv jag är hemsk seriously hur fan står nån ut med mig över huvud taget Det är inte sant! Du är bland de renaste människor jag mött. Jag vill fortfarande verkligen verkligen verkligen träffa dig! ♥ ♥ ♥
25 maj, 2016 23:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen