Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1886 1887 1888 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Fairy Tale
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det vore fan kul att inte bara vara ett andrahandsval.

Same, dude

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_ma1q25sQX31qkx3d4o6_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F35592635%2Flarge.gif

21 maj, 2016 17:52

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Fairy Tale:
Skrivet av Borttagen:
Det vore fan kul att inte bara vara ett andrahandsval.

Same, dude

Spoiler:
Tryck här för att visa!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FCsZAHJ2eVfpSM%2Fgiphy.gif

21 maj, 2016 18:04

Borttagen

Avatar


Att älska med växande hjärta smärtar mer än det berör.

21 maj, 2016 22:24

Borttagen

Avatar


Jag blir så lätt skrämd.
En i min skola ser hela tiden på mig och pratar om mig med sina vänner. De säger inget taskigt, men det skrämmer mig så sjukt mycket ändå.

22 maj, 2016 12:17

Igelbarnet
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!These last few days have been so weird.
I've been happy, but I've felt the sadness in my chest instead of on the surface.
I just came back home from walking my dog.
In the place that always makes me think of her, I saw a couple. They were holding each other, almost hugging.
And I couldn't help but feel a little bit hurt.
Because that could be us.
I'm not sad, I'm really not. Not right now. I am thankful that I get to know this beautiful person.
It's just that I can't help thinking that it would be so much easier if she lived closer.
And I can't help thinking about how badly I want to kiss her, and cuddle with her until we fall asleep.
And my mind won't stop reminding me of how there's no chance of meeting her before, at the very soonest, next year.
It's a bit ironic that the one time I like someone and they like me back, they have to live half a world away.

22 maj, 2016 20:52

Fellrendión
Elev

Avatar

+3


Det känns skönt att bara kunna säga vad jag tycker. Ibland får jag panik om folk argumenterar emot eller om ingen säger att de håller med mig i olika sammanhang men nu står jag för min åsikt och bryr mig inte om folk hatar mig.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

23 maj, 2016 17:12

Borttagen

Avatar


40% fick F på svenska nationella bland alla treor på min skola. Min text var en av dem få som diskuterades länge, som tur var blev jag precis godkänd...

24 maj, 2016 14:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
40% fick F på svenska nationella bland alla treor på min skola. Min text var en av dem få som diskuterades länge, som tur var blev jag precis godkänd...


Hmm, precis så var det när jag skrev nationella i trean, jättemånga blev underkända. Känns ju nästan som att det är något som glappar i undervisningen när resultaten ser ut så?

24 maj, 2016 14:22

Borttagen

Avatar


HELVETE JAG KOM NYSS IHÅG ATT JAG GLÖMT SKRIVA EN SAK SOM HADE DEADLINE IGÅR MEN SOM JAG BAD ATT FÅ SKICKA IN IDAG. VARFÖR. NEJ. SLUTA.

24 maj, 2016 20:53

Borttagen

Avatar


Var hyfsad glad i två veckor i sträck ("rekord" på väldigt länge) men efter svensktesultatet på nationella idag har all min glädje försvunnit igen.

De negativa tankarna om vad jag än gör så räcker det aldrig till. Jag kommer aldrig vara duktig inom något. Inget avancerat språk, svårt att formulera mig själv, tappar ord, upprepar mig själv, pratar otydligt, svårt att bli förstådd, argumenterar, inse alla fel och brister jag säger.

Idag spräckte jag målet att ha minst C i alla ämnen. 3 år med bara över C och nu har jag förstört det. Jag får ett D men jag sänker fortfarande genomsnittet...

24 maj, 2016 21:11

1 2 3 ... 1886 1887 1888 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.