Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: glitterbomb, psykologer och sånt har aldrig hjälpt mig, har haft många och det har aldrig blivit bättre för mig.. Det är kanske bara en dålig period för mig. Winonababe, tack så mycket. ♥ Jag uppskattar verkligen att du finns. Ok! Du kan uggla om du behöver prata med någon! ♥ 18 maj, 2016 22:21 |
|
Chaemy
Elev |
glitterbomb, tack så mycket, verkligen! ♥ ♥ Jag uppskattar verkligen så mycket att du bryr dig. Bara sånt hjälper ibland.
18 maj, 2016 22:57 |
|
Borttagen
|
Tråkiga nyheter: The Man From Another Place dog den 18 maj 2016 23:16:35, vid en ålder av 139 dagar och 21 timmar.
Du lyckades i alla fall samla upp 66,6 liter drakblod! Men.. nej ;_; Drakbäbis </3 https://www.mugglarportalen.se/dragon.php?id=11081 Rest in peace. ♥ 19 maj, 2016 00:19 |
|
Borttagen
|
19 maj, 2016 01:02 |
|
Borttagen
|
19 maj, 2016 01:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bokhyllan: Skrivet av Borttagen: En kille i min skola blev påkörd av ett tåg i morse. Det känns så overkligt. Vad läskigt! Jag finns här om du behöver prata! Inte så läskigt, bara sorgligt. Men tack. 19 maj, 2016 08:27 |
|
Frivolt
Elev |
BARA.TITTA.PÅ.DEN.HÄR.VIDEON.OCH.TA.ÅT.DIG.FÖR.DU.ÄR.FIN.PRECIS.SOM.DU.ÄR
19 maj, 2016 17:41 |
|
Obliviate_
Elev |
ibland blir jag jävligt trött på vårdpersonalen. suck. sluta komma med vansinniga idéer.
19 maj, 2016 20:21 |
|
Chaemy
Elev |
MEN JAG VET OMG JAG SÅG DEN OCKSÅ (och la märke till att hon tänker ungefär som jag) OCH BUDSKAPET BÖR FÖRAS VIDARE. ♥ ♥ ♥ Therese är bäst.
19 maj, 2016 20:57 |
|
Borttagen
|
Det vore fan kul att inte bara vara ett andrahandsval.
21 maj, 2016 17:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen