Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
jag har en crush på han och han och han och verkligen han och han och han osv
fan, varför har det börjat bli så lätt för mig att gilla människor mer? 10 nov, 2012 11:32 |
|
BlondaHermione
Elev |
Jag är rätt kär (jag orkar inte kalla det crush eftersom det känns som något större och förälskad, som egentligen är rätt ord tycker jag inte om) i en kille i min klass. Vi har varit tillsammans två gånger förut.
Han är hemskt öppen och glad utanför förhållandet, men när frågan är frågad och besvarad drar han sig tillbaka till sin dator och vägrar tala med mig. Då gör jag alltid ett löfte att "aldrig bli tillsammans med honom igen för att han gör mig deprimerad" men när vi har gjort slut håller jag på igen "AKFAKJDHKF JAG ÄLSKAR HONOM". Så är det nu och han verkar tycka om mig igen. Så är man inne på den absolut bästa perioden igen. På Skype igår Han: Jag ska visa dig när jag spammar! Jag: Nej! Snälla söta ;_; Han: Okej Söta??? :O Jag: Men det är ju bara som man säger xD Han: Jaha Jag bara, blandade känslor. "Awwhat?"
10 nov, 2012 11:38 |
|
ellisnoris
Elev |
asså jag vet inte, är så sjukt förvirrad. ringde honom inatt och sa att jag ville träffa honom idag när han var hemma och att han skulle sms:a.
så kommer han med bil mitt i natten när han inte ens var i stan. sötis. kan ju liksom inte vara arg på honom du för hur han beteer sig då och då. men är endå så sjukt osäker i hur jag vill ha det. om vi ska bli tillsammans igen eller inte. det har ju endå gått 6månader sen vi ens pratat med varandra. men allt är så sjukt underbart när vi är tillsammans och vi är så perfekta för varandra. endå är jag asförvirrad i lilla bollen. allt bara snurrar.
10 nov, 2012 13:04 |
|
childhoodlight
Elev |
Well, ni kan jag i alla fall ge upp all hopp om att det någonsin kommer bli något mellan oss.
Alltså, varför ska det vara så svårt att ta avstånd från en person som enbart skadar en? (Kanske för att man envist tror att denne kommer förändras).
10 nov, 2012 13:18 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Well, ni kan jag i alla fall ge upp all hopp om att det någonsin kommer bli något mellan oss. Alltså, varför ska det vara så svårt att ta avstånd från en person som enbart skadar en? (Kanske för att man envist tror att denne kommer förändras). ![]() You're the best and you'll get over this ♥ 10 nov, 2012 13:37 |
|
Borttagen
|
10 nov, 2012 13:45 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Gud vad jag kände igen mig i den här tråden..är skit förvirrad när det gäller kärlek...:o
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 10 nov, 2012 13:46 |
|
Borttagen
|
Det känns som om att "Mr O" gillar mig, och jag gillar honom. Men jag gillar fortfarande '"Mr. T".
Mr. O är egentligen mycket bättre, och jag kan inte tänka på något annat en han. Men Mr A finns där, och jag tänker på honom lika mycket.. 10 nov, 2012 13:48 |
|
viktor
Elev |
tack
10 nov, 2012 13:49 |
|
Borttagen
|
10 nov, 2012 13:50 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen