Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoveDemi
Elev |
Jag tkr att det är sjukt kul att rita, men är nt så bra på det.
"Stay Strong" 17 mar, 2012 16:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LoveDemi: Bild? Jag tkr att det är sjukt kul att rita, men är nt så bra på det. 17 mar, 2012 16:40 |
|
LoveDemi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoveDemi: Bild? Jag tkr att det är sjukt kul att rita, men är nt så bra på det. Vill du se en teckning gjord av mig?? "Stay Strong" 17 mar, 2012 16:42 |
|
Borttagen
|
17 mar, 2012 16:44 |
|
LoveDemi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoveDemi: Ja, klart jag vill. Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoveDemi: Bild? Jag tkr att det är sjukt kul att rita, men är nt så bra på det. Vill du se en teckning gjord av mig?? Jag är också dålig på att rita och gör det som en rolig grej. Hur lägger jag till bilden här?? "Stay Strong" 17 mar, 2012 16:50
Detta inlägg ändrades senast 2012-03-17 kl. 16:52
|
|
Borttagen
|
Skrivet av LoveDemi: Bilden fungerade inte. Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoveDemi: Ja, klart jag vill. Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoveDemi: Bild? Jag tkr att det är sjukt kul att rita, men är nt så bra på det. Vill du se en teckning gjord av mig?? Jag är också dålig på att rita och gör det som en rolig grej. Det är ganska mkt hjälplinjer kvar, det var skitsvårt att få bort dom... 17 mar, 2012 16:52 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av LoveDemi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoveDemi: Ja, klart jag vill. Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoveDemi: Bild? Jag tkr att det är sjukt kul att rita, men är nt så bra på det. Vill du se en teckning gjord av mig?? Jag är också dålig på att rita och gör det som en rolig grej. Hur lägger jag till bilden här?? Först måste du se till att du har bilden på datorn sparad i någon mapp eller så. sedan går du in här och väljer bilden. sedan kopierar du det som står i den andra rutan och klistrar in här. Klart! ![]()
17 mar, 2012 17:34 |
|
LoveDemi
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av LoveDemi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoveDemi: Ja, klart jag vill. Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoveDemi: Bild? Jag tkr att det är sjukt kul att rita, men är nt så bra på det. Vill du se en teckning gjord av mig?? Jag är också dålig på att rita och gör det som en rolig grej. Hur lägger jag till bilden här?? Först måste du se till att du har bilden på datorn sparad i någon mapp eller så. sedan går du in här och väljer bilden. sedan kopierar du det som står i den andra rutan och klistrar in här. Klart! Den andra rutan?? "Stay Strong" 17 mar, 2012 17:37 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av LoveDemi: Skrivet av mican00: Skrivet av LoveDemi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoveDemi: Ja, klart jag vill. Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoveDemi: Bild? Jag tkr att det är sjukt kul att rita, men är nt så bra på det. Vill du se en teckning gjord av mig?? Jag är också dålig på att rita och gör det som en rolig grej. Hur lägger jag till bilden här?? Först måste du se till att du har bilden på datorn sparad i någon mapp eller så. sedan går du in här och väljer bilden. sedan kopierar du det som står i den andra rutan och klistrar in här. Klart! Den andra rutan?? Om du valt bilden som du vill ladda upp och laddat upp den så kommer det upp några rutor ![]()
17 mar, 2012 17:38 |
|
LoveDemi
Elev |
Hjälp linjerna är fortfarande tydliga, hade en ganska stark penna som jag ritade lite för hårt med...
![]() "Stay Strong" 17 mar, 2012 17:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen