The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Hayato: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag känner så här; hur TUSAN blir man attackerad av monster????!! Om jag är en dödlig kan ni väl iallafall ta med mig till utkanten av lägret?? Jag liksom kan väl ändå få mörda något monster????? Förstår känslan.. det ändå jag har gjort va att klå upp en kille i skolan.. slår vad on att han va ett monster)! Fattar. Jag trodde att bibliotikarien var ett monster. Tror jag fortfarande..,.det var en typ död stämning.......död...... Okej.. låter dött. But i luv it.. Kind of... i think.. Ockej. Vi säger så här; det var en stel, oroväckande, livlös stämning? Vilket slags monster? Lite svårt att säga när dom är så bra förklädda.. Sant, men man missar aldrig chansen att få mer fakta/kunskap/information 5 jan, 2017 16:38 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Hayato: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag känner så här; hur TUSAN blir man attackerad av monster????!! Om jag är en dödlig kan ni väl iallafall ta med mig till utkanten av lägret?? Jag liksom kan väl ändå få mörda något monster????? Förstår känslan.. det ändå jag har gjort va att klå upp en kille i skolan.. slår vad on att han va ett monster)! Fattar. Jag trodde att bibliotikarien var ett monster. Tror jag fortfarande..,.det var en typ död stämning.......död...... Okej.. låter dött. But i luv it.. Kind of... i think.. Ockej. Vi säger så här; det var en stel, oroväckande, livlös stämning? Vilket slags monster? Lite svårt att säga när dom är så bra förklädda.. Sant, men man missar aldrig chansen att få mer fakta/kunskap/information Kanske en eidola.. eftersom min halvguda vän inte märkte något.. L
5 jan, 2017 16:40 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Hayato: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Hayato: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag känner så här; hur TUSAN blir man attackerad av monster????!! Om jag är en dödlig kan ni väl iallafall ta med mig till utkanten av lägret?? Jag liksom kan väl ändå få mörda något monster????? Förstår känslan.. det ändå jag har gjort va att klå upp en kille i skolan.. slår vad on att han va ett monster)! Fattar. Jag trodde att bibliotikarien var ett monster. Tror jag fortfarande..,.det var en typ död stämning.......död...... Okej.. låter dött. But i luv it.. Kind of... i think.. Ockej. Vi säger så här; det var en stel, oroväckande, livlös stämning? Vilket slags monster? Lite svårt att säga när dom är så bra förklädda.. Sant, men man missar aldrig chansen att få mer fakta/kunskap/information Kanske en eidola.. eftersom min halvguda vän inte märkte något.. En eidola!!!!! Absolut!!!!!!
5 jan, 2017 16:41 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Hayato: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag känner så här; hur TUSAN blir man attackerad av monster????!! Om jag är en dödlig kan ni väl iallafall ta med mig till utkanten av lägret?? Jag liksom kan väl ändå få mörda något monster????? Förstår känslan.. det ändå jag har gjort va att klå upp en kille i skolan.. slår vad on att han va ett monster)! Fattar. Jag trodde att bibliotikarien var ett monster. Tror jag fortfarande..,.det var en typ död stämning.......död...... Okej.. låter dött. But i luv it.. Kind of... i think.. Ockej. Vi säger så här; det var en stel, oroväckande, livlös stämning? Vilket slags monster? Lite svårt att säga när dom är så bra förklädda.. Sant, men man missar aldrig chansen att få mer fakta/kunskap/information Kanske en eidola.. eftersom min halvguda vän inte märkte något.. En eidola!!!!! Absolut!!!!!! blev du av med den? 5 jan, 2017 17:09 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Hayato: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag känner så här; hur TUSAN blir man attackerad av monster????!! Om jag är en dödlig kan ni väl iallafall ta med mig till utkanten av lägret?? Jag liksom kan väl ändå få mörda något monster????? Förstår känslan.. det ändå jag har gjort va att klå upp en kille i skolan.. slår vad on att han va ett monster)! Fattar. Jag trodde att bibliotikarien var ett monster. Tror jag fortfarande..,.det var en typ död stämning.......död...... Okej.. låter dött. But i luv it.. Kind of... i think.. Ockej. Vi säger så här; det var en stel, oroväckande, livlös stämning? Vilket slags monster? Lite svårt att säga när dom är så bra förklädda.. Sant, men man missar aldrig chansen att få mer fakta/kunskap/information Kanske en eidola.. eftersom min halvguda vän inte märkte något.. En eidola!!!!! Absolut!!!!!! blev du av med den? Den tog inte över mig. Kanske bibliotikarien men.....det tyder inte på det.......eidola skapar så mycket röra och förstörelse de kan och de hade de gjort om dem kunde på biblioteket... Nej Jag tror att det var en furie....... Har det något med att jag såg Hades för en månad sedan.....?
5 jan, 2017 17:10 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Hayato: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag känner så här; hur TUSAN blir man attackerad av monster????!! Om jag är en dödlig kan ni väl iallafall ta med mig till utkanten av lägret?? Jag liksom kan väl ändå få mörda något monster????? Förstår känslan.. det ändå jag har gjort va att klå upp en kille i skolan.. slår vad on att han va ett monster)! Fattar. Jag trodde att bibliotikarien var ett monster. Tror jag fortfarande..,.det var en typ död stämning.......död...... Okej.. låter dött. But i luv it.. Kind of... i think.. Ockej. Vi säger så här; det var en stel, oroväckande, livlös stämning? Vilket slags monster? Lite svårt att säga när dom är så bra förklädda.. Sant, men man missar aldrig chansen att få mer fakta/kunskap/information Kanske en eidola.. eftersom min halvguda vän inte märkte något.. En eidola!!!!! Absolut!!!!!! blev du av med den? Nope.. är rädd att den följde med på resan till fjällen.. Shit.. det här blev plötsligt läskigt.. L
5 jan, 2017 17:12 |
|
Borttagen
|
JAG SPG HADES IDAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!!!!!
HAN FÖRSVANN NÄR JAG BLINKA!!!!!! 5 jan, 2017 18:00 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG SPG HADES IDAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!!!!! HAN FÖRSVANN NÄR JAG BLINKA!!!!!! What???????tell more!!
5 jan, 2017 18:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: JAG SPG HADES IDAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!!!!! HAN FÖRSVANN NÄR JAG BLINKA!!!!!! What???????tell more!! Han hade svarta kläder och dog ut dom sista gången jag SPG honom innan jag fick till flygplatsen!!! PAPPA FÖLJER EFTET MUG!!!!!! 5 jan, 2017 18:02 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: JAG SPG HADES IDAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!!!!! HAN FÖRSVANN NÄR JAG BLINKA!!!!!! What???????tell more!! Han hade svarta kläder och dog ut dom sista gången jag SPG honom innan jag fick till flygplatsen!!! PAPPA FÖLJER EFTET MUG!!!!!! Vakar han över dig? Liksom....får gudarna det...? Alltså han vill säga ågot!!
5 jan, 2017 18:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen