Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Öh...vänta lite! Jag var inte med på det här! Jag visste inte vad Juni skulle göra!" Sa Hector och grep tag i Diegos handlend.
25 okt, 2013 20:09
|
|
Borttagen
|
Jag drog mig lös och tog ett steg bort från honom.
25 okt, 2013 20:14
|
|
Borttagen
|
"Jag hatar dig. Vet du det?" Frågade Hector lugnt mig.
"Nej." Svarade jag och armbågade Diego i magen medan jag och Hector började slåss igen.
25 okt, 2013 20:18
|
|
Borttagen
|
"Hector, jag skulle vilja prata med dig... När du har tid alltså."
Muttrade jag
25 okt, 2013 20:23
|
|
Borttagen
|
-Hector-
"Javisst!" Flämtade jag när juni sparkade mig smärtsamt i höften medan jag gav igen.
25 okt, 2013 20:26
|
|
Borttagen
|
Jag kysste Wii på munnen. En av anledningarna var för att avleda Juni en aning
25 okt, 2013 20:28
|
|
Borttagen
|
-juni-
Jag förstod att han försökte avleda mig, vilket han också gjorde, så jag hoppade på honom.
25 okt, 2013 20:29
|
|
Borttagen
|
"Juni, snälla. Vad vill du ha för att lämna Hector , Wii och mig ifred?"
Viskade jag så tyst att bara hon kunde höra medan jag backade bort från dom andra.
25 okt, 2013 20:33
|
|
Borttagen
|
"Inget." Sa jag och satte knäna i magen på honom så hårt jag kunde.
25 okt, 2013 20:35
|
|
Borttagen
|
"Något måste du komma på"
Mumlade jag när jag kommit bort från dom andras synhåll. Jag ignorerade smärtan så gott jag kunde.
25 okt, 2013 20:37
|
Du får inte svara på den här tråden.