Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
arachnidsGrip
Elev |
Tackar. ^^
Ska även träffa han nu i helgen, aldrig har en vecka varit längre än denna. 30 nov, 2011 21:02 |
|
Borttagen
|
^aw, ni får ha så kul
30 nov, 2011 21:02 |
|
arachnidsGrip
Elev |
Linnvendela; Grattis! Det är en härlig känsla. ♥
MoonChiild; Jadå, har redan planerat en massa att hitta på. :3 30 nov, 2011 21:04 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av arachnidsGrip: Linnvendela; Grattis! Det är en härlig känsla. ♥ Nej. Inte när den inte är besvarad. Jaha. 30 nov, 2011 21:06 |
|
Borttagen
|
arachnidsGrip awh, själv ska jag försöka få hem några killar i klassen på filmkväll på fredag xd dom är laaata :C
30 nov, 2011 21:06 |
|
arachnidsGrip
Elev |
linnvendela: aah, det förstås.
MoonChiild: Haha, lycka till! Alla killar i min klass är lata, hehe. Tror aldrig jag skulle lyckas få med dom någonstans. u_u 30 nov, 2011 21:10 |
|
Borttagen
|
^jo men jag får väl locka med godis, chips o energi dricka... då kanske jag får med mej dom c:
jag o min kompis hade bestämt att vi skulle ha en o kom på att de skulle va kul om dom var med, dom sitter ju ändå bara hemma annars xd 30 nov, 2011 21:13 |
|
Jac
Elev |
30 nov, 2011 21:17 |
|
arachnidsGrip
Elev |
^ Omnom, energidryck... vart rätt sugen på en monster nu :C
Haha, bra det! Killarna i min klass sitter bara hemma och spelar hela tiden. Eller leker gangsters ute på byn. Hm. 30 nov, 2011 21:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av arachnidsGrip: ^ Omnom, energidryck... vart rätt sugen på en monster nu :C Haha, bra det! Killarna i min klass sitter bara hemma och spelar hela tiden. Eller leker gangsters ute på byn. Hm. ÅH du fick mej också att bli sugen... ♥ killarna i min klass är en blandning av sprotnördar och spelnördar :C 30 nov, 2011 21:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen