Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amandan
Elev |
KOM IGEN!! Don't feel shy, it's worth it! Min tumblr!
8 nov, 2012 21:50 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Amandan: KOM IGEN!! Don't feel shy, it's worth it! The thing is att vi går i samma klass, och känns som han kommer ignorera om jag skriver
http://Kaosregn.blogg.se
8 nov, 2012 21:55 |
|
hyperion
Elev |
Vill bara ha någon att krama på. Att sova med. Tror det är där min lilla crush möjligen kan komma in, för vi brukar alltid ligga ihopslingrade om vi ska sova någonstans, eller bara ligga ner, eller vad som helst. Hon är en bra myskompis helt enkelt.
![]()
8 nov, 2012 21:55 |
|
Amandan
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Amandan: KOM IGEN!! Don't feel shy, it's worth it! The thing is att vi går i samma klass, och känns som han kommer ignorera om jag skriver Alltså, tror inte alls att det kommer bli konstigt. Ni är ju t.om klasskompisar, och det är ju helt normalt att klasskompisar har varandras nummer. Men gör vad du känner för! ^^but remembeer, you've got nothing to lose! Min tumblr!
8 nov, 2012 23:05 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Amandan: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Amandan: KOM IGEN!! Don't feel shy, it's worth it! The thing is att vi går i samma klass, och känns som han kommer ignorera om jag skriver Alltså, tror inte alls att det kommer bli konstigt. Ni är ju t.om klasskompisar, och det är ju helt normalt att klasskompisar har varandras nummer. Men gör vad du känner för! ^^but remembeer, you've got nothing to lose! Tänkte fråga om hans nummer på chatten när jag kom hem idag men så skulle han visst bort :s funderar på att skriva ändå för eftersom han har iphone nu så kan han ju se på fb-appen att jag skrivit, bara det att det skulle känts mer normalt om han var inloggad samtidigt som jag frågade... Aja, tack för hjälpen! Skulle säkert inte övervägt det lika mycket om du inte hade peppat mig
http://Kaosregn.blogg.se
9 nov, 2012 17:10 |
|
Tuggrus
Elev |
"I told myself don't get attached,
but in my mind I play it back, Spinning faster than the plane train that took you... And this is when the feeling sinks in, I don't wanna miss you like this, Come back... be here, come back... be here. I guess you're in New York (stryk och ersätt med där min crush bor) today, I don't wanna need you this way, Come back... be here, come back... be here. The delicate beginning rush, The feeling you can know so much, Without knowing anything at all. And now that I can put this down, If I had known what I'd known now, I never would have played so nonchalance. Taxi cabs and busy streets, That never bring you back to me, I can't help but wish you took me with you..." Hej jag är depressed, ingen aning om vad jag ska göra och finns det någon man kan uggla med om det så här dags or? MUMS! 10 nov, 2012 01:15 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Låter hemskt D: Skicka en uggla om du tror att du kan stå ut med mig, kommer vara uppe länge till antagligen ♥"I told myself don't get attached, but in my mind I play it back, Spinning faster than the plane train that took you... And this is when the feeling sinks in, I don't wanna miss you like this, Come back... be here, come back... be here. I guess you're in New York (stryk och ersätt med där min crush bor) today, I don't wanna need you this way, Come back... be here, come back... be here. The delicate beginning rush, The feeling you can know so much, Without knowing anything at all. And now that I can put this down, If I had known what I'd known now, I never would have played so nonchalance. Taxi cabs and busy streets, That never bring you back to me, I can't help but wish you took me with you..." Hej jag är depressed, ingen aning om vad jag ska göra och finns det någon man kan uggla med om det så här dags or? ~MY TUMBLR~ 10 nov, 2012 01:33 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Och så skickar jag precis när du loggat ut, woooop! -.-' xDSkrivet av Tuggrus: Låter hemskt D: Skicka en uggla om du tror att du kan stå ut med mig, kommer vara uppe länge till antagligen ♥ "I told myself don't get attached, but in my mind I play it back, Spinning faster than the plane train that took you... And this is when the feeling sinks in, I don't wanna miss you like this, Come back... be here, come back... be here. I guess you're in New York (stryk och ersätt med där min crush bor) today, I don't wanna need you this way, Come back... be here, come back... be here. The delicate beginning rush, The feeling you can know so much, Without knowing anything at all. And now that I can put this down, If I had known what I'd known now, I never would have played so nonchalance. Taxi cabs and busy streets, That never bring you back to me, I can't help but wish you took me with you..." Hej jag är depressed, ingen aning om vad jag ska göra och finns det någon man kan uggla med om det så här dags or? MUMS! 10 nov, 2012 01:55 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Jag somnade med telefonen i handen xDSkrivet av Victoire Weasly: Och så skickar jag precis när du loggat ut, woooop! -.-' xD Skrivet av Tuggrus: Låter hemskt D: Skicka en uggla om du tror att du kan stå ut med mig, kommer vara uppe länge till antagligen ♥ "I told myself don't get attached, but in my mind I play it back, Spinning faster than the plane train that took you... And this is when the feeling sinks in, I don't wanna miss you like this, Come back... be here, come back... be here. I guess you're in New York (stryk och ersätt med där min crush bor) today, I don't wanna need you this way, Come back... be here, come back... be here. The delicate beginning rush, The feeling you can know so much, Without knowing anything at all. And now that I can put this down, If I had known what I'd known now, I never would have played so nonchalance. Taxi cabs and busy streets, That never bring you back to me, I can't help but wish you took me with you..." Hej jag är depressed, ingen aning om vad jag ska göra och finns det någon man kan uggla med om det så här dags or? ~MY TUMBLR~ 10 nov, 2012 10:00 |
|
viktor
Elev |
Kan jag uggla med någon??? ♥
10 nov, 2012 11:29 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen