Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
superman
ey du reblogga pizza saken från mig!! o.o avis... hihihihi fattar ni? avis xD gud jag börjar bli trött. du ellen, vi ska på bio snart! och ja, din tumblr är awesome 17 sep, 2011 23:02 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Borttagen: superman ey du reblogga pizza saken från mig!! o.o avis... hihihihi fattar ni? avis xD gud jag börjar bli trött. du ellen, vi ska på bio snart! och ja, din tumblr är awesome Oh yes I did! >:-D Din är awesomare, reblogar typ allt du postar hahah Klart vi ska på bio. Är du i stan? 17 sep, 2011 23:05 |
|
Enchanted
Elev |
aviforsVad heter din tumblr?
17 sep, 2011 23:06 |
|
Luna 1
Elev |
Ida S: En fanfic jag skriver privat till min kompis, vilken är väldigt personlig för mig, ja, jag fick en vision av DUMMA ****** JAMES BLUNT och min hjärna ville inte släppa den. Så mina huvudpersoner dog, en av dem dog, och den andra älskade den andra så mycket att den inte kunde leva utan den. SLut.
I HATE JAMES BLUNT! Och älskar honom.. DX Skit, här sitter jag och gråter för påhittade personer..
Tumblr.
17 sep, 2011 23:06 |
|
Borttagen
|
17 sep, 2011 23:08 |
|
superman
Elev |
Fan då 17 sep, 2011 23:10 |
|
Ida S
Lärare |
Luna 1 - Aaaw, jag vet precis hur det där är. Du anar inte hur många tårar jag fällt över fanfictions! Dock har jag ännu aldrig gråtit när jag dödat en av mina egna karaktärer, men jag satt bokstavligen och skakade när jag skrev slutet på ficen Russian Roulette. Den slutar hemskt olyckligt och när man verkligen lever sig in i det man skriver så... ja. Jag förstår varför du gråter =(
"we live together, and harry does all the cooking." 17 sep, 2011 23:10 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: superman inte än, kidnappad fortfarande ;____; Enchanted min lilla tumblr heter fuckwords du borde skaffa en du också unga dam! Jag har en men jag har inte riktigt fattat hur man gör så jag har bara två bilder http://wonderstruck97.tumblr.com/ 17 sep, 2011 23:12 |
|
Luna 1
Elev |
Ida S: Jag hatar James BLunt, seriöst. HAn fick personerna FÖRST att bråka och sedan får han mig att döda dem. Vad är det för fel på honom?! VILL HAN KROSSA MITT HJÄRTA?!
Han ska vara glad över sin udnerbara sångröst annars skulle han varit död nu.. Jag låg dubbelvikt, gråtandes och skakandes, kanske för att Jill (Tjejen då) dog direkt efter Hugos (killen då) kärleksförklaring, det sista hon sa var: "I love you", innan hon hostade upp så mycket blod att hennes blodförust gick över gränsen av vad vi människor klarar, och Hugo tar livet av sig. Jag kan slå till JAmes BLunt nu..
Tumblr.
17 sep, 2011 23:14 |
|
Ida S
Lärare |
Luna 1 - Men åh, fuck. Ursäkta svordomen. Fattar att du har hatkänslor för James Blunt, för Jills och Hugos öde låter HEMSKT! =( Usch. Sitter här med en klump i halsen. Inte roligt, stackars karaktärer! ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 17 sep, 2011 23:18 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen