Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 186 187 188 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


superman
ey du reblogga pizza saken från mig!! o.o avis...
hihihihi fattar ni? avis xD gud jag börjar bli trött.
du ellen, vi ska på bio snart! och ja, din tumblr är awesome

17 sep, 2011 23:02

superman
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
superman
ey du reblogga pizza saken från mig!! o.o avis...
hihihihi fattar ni? avis xD gud jag börjar bli trött.
du ellen, vi ska på bio snart! och ja, din tumblr är awesome

Oh yes I did! >:-D

Din är awesomare, reblogar typ allt du postar hahah
Klart vi ska på bio. Är du i stan?

17 sep, 2011 23:05

Enchanted
Elev

Avatar


aviforsVad heter din tumblr?

17 sep, 2011 23:06

Luna 1
Elev

Avatar


Ida S: En fanfic jag skriver privat till min kompis, vilken är väldigt personlig för mig, ja, jag fick en vision av DUMMA ****** JAMES BLUNT och min hjärna ville inte släppa den. Så mina huvudpersoner dog, en av dem dog, och den andra älskade den andra så mycket att den inte kunde leva utan den. SLut.
I HATE JAMES BLUNT! Och älskar honom.. DX
Skit, här sitter jag och gråter för påhittade personer..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

17 sep, 2011 23:06

Borttagen

Avatar


superman
inte än, kidnappad fortfarande ;____;
Enchanted
min lilla tumblr heter fuckwords
du borde skaffa en du också unga dam!

17 sep, 2011 23:08

superman
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
superman
inte än, kidnappad fortfarande ;____;

Fan då när kommer du hem? And I suggest måndag/tisdagsbio!

17 sep, 2011 23:10

Ida S
Lärare

Avatar


Luna 1 - Aaaw, jag vet precis hur det där är. Du anar inte hur många tårar jag fällt över fanfictions! Dock har jag ännu aldrig gråtit när jag dödat en av mina egna karaktärer, men jag satt bokstavligen och skakade när jag skrev slutet på ficen Russian Roulette. Den slutar hemskt olyckligt och när man verkligen lever sig in i det man skriver så... ja. Jag förstår varför du gråter =(

"we live together, and harry does all the cooking."

17 sep, 2011 23:10

Enchanted
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
superman
inte än, kidnappad fortfarande ;____;
Enchanted
min lilla tumblr heter fuckwords
du borde skaffa en du också unga dam!


Jag har en men jag har inte riktigt fattat hur man gör så jag har bara två bilder
http://wonderstruck97.tumblr.com/

17 sep, 2011 23:12

Luna 1
Elev

Avatar


Ida S: Jag hatar James BLunt, seriöst. HAn fick personerna FÖRST att bråka och sedan får han mig att döda dem. Vad är det för fel på honom?! VILL HAN KROSSA MITT HJÄRTA?!
Han ska vara glad över sin udnerbara sångröst annars skulle han varit död nu..
Jag låg dubbelvikt, gråtandes och skakandes, kanske för att Jill (Tjejen då) dog direkt efter Hugos (killen då) kärleksförklaring, det sista hon sa var: "I love you", innan hon hostade upp så mycket blod att hennes blodförust gick över gränsen av vad vi människor klarar, och Hugo tar livet av sig.
Jag kan slå till JAmes BLunt nu..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

17 sep, 2011 23:14

Ida S
Lärare

Avatar


Luna 1 - Men åh, fuck. Ursäkta svordomen. Fattar att du har hatkänslor för James Blunt, för Jills och Hugos öde låter HEMSKT! =( Usch. Sitter här med en klump i halsen. Inte roligt, stackars karaktärer! ♥

"we live together, and harry does all the cooking."

17 sep, 2011 23:18

1 2 3 ... 186 187 188 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.