The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hayato
Elev |
Skrivet av boknörd_: Skrivet av Hayato: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: ÅÅÅÅÅÅÅH!!!! Vad gulligt!!!♥♥!! Jag MÅSTE läsa The Hidden Oracel NUUUUU!!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: VILKET?????!!!!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Näpp bara ett ända ord som tyder på Caleo..... Skrivet av Belluna tonks: JAAAAAAAA!!!!!!!!!! Helt perfekt!!! Men inte för mycket Caleo va? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: VAD HÄNDER MED LEO I ToA?????? JAG MÅSTE FÅ VETA!!!!!!! (jag kan inte läsa själv eftersom att ljudböcker tydligen ska ta sååå lång tid att publisera!) Med all rätt (ni vet efter HoO, låt oss säga att Nico fortfarande är förbannad på Leo i ToA) Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Vänta ett ögonblick.. vad har jag missat? Vad är ToA och hidden oracel? Trials of Apollo ;D Tell me more!!! Need to know!!! L
5 jan, 2017 16:08 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Jag känner så här; hur TUSAN blir man attackerad av monster????!!
Om jag är en dödlig kan ni väl iallafall ta med mig till utkanten av lägret?? Jag liksom kan väl ändå få mörda något monster?????
5 jan, 2017 16:23 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag känner så här; hur TUSAN blir man attackerad av monster????!! Om jag är en dödlig kan ni väl iallafall ta med mig till utkanten av lägret?? Jag liksom kan väl ändå få mörda något monster????? Förstår känslan.. det ändå jag har gjort va att klå upp en kille i skolan.. slår vad on att han va ett monster)! L
5 jan, 2017 16:25 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag känner så här; hur TUSAN blir man attackerad av monster????!! Om jag är en dödlig kan ni väl iallafall ta med mig till utkanten av lägret?? Jag liksom kan väl ändå få mörda något monster????? Förstår känslan.. det ändå jag har gjort va att klå upp en kille i skolan.. slår vad on att han va ett monster)! Fattar. Jag trodde att bibliotikarien var ett monster. Tror jag fortfarande..,.det var en typ död stämning.......död......
5 jan, 2017 16:27 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag känner så här; hur TUSAN blir man attackerad av monster????!! Om jag är en dödlig kan ni väl iallafall ta med mig till utkanten av lägret?? Jag liksom kan väl ändå få mörda något monster????? Förstår känslan.. det ändå jag har gjort va att klå upp en kille i skolan.. slår vad on att han va ett monster)! Fattar. Jag trodde att bibliotikarien var ett monster. Tror jag fortfarande..,.det var en typ död stämning.......död...... Okej.. låter dött. But i luv it.. Kind of... i think.. L
5 jan, 2017 16:31 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag känner så här; hur TUSAN blir man attackerad av monster????!! Om jag är en dödlig kan ni väl iallafall ta med mig till utkanten av lägret?? Jag liksom kan väl ändå få mörda något monster????? Förstår känslan.. det ändå jag har gjort va att klå upp en kille i skolan.. slår vad on att han va ett monster)! Fattar. Jag trodde att bibliotikarien var ett monster. Tror jag fortfarande..,.det var en typ död stämning.......död...... Okej.. låter dött. But i luv it.. Kind of... i think.. Ockej. Vi säger så här; det var en stel, oroväckande, livlös stämning?
5 jan, 2017 16:35 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag känner så här; hur TUSAN blir man attackerad av monster????!! Om jag är en dödlig kan ni väl iallafall ta med mig till utkanten av lägret?? Jag liksom kan väl ändå få mörda något monster????? Förstår känslan.. det ändå jag har gjort va att klå upp en kille i skolan.. slår vad on att han va ett monster)! Fattar. Jag trodde att bibliotikarien var ett monster. Tror jag fortfarande..,.det var en typ död stämning.......död...... Okej.. låter dött. But i luv it.. Kind of... i think.. Ockej. Vi säger så här; det var en stel, oroväckande, livlös stämning? Jag slår vad om att båda var monster! L
5 jan, 2017 16:35 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag känner så här; hur TUSAN blir man attackerad av monster????!! Om jag är en dödlig kan ni väl iallafall ta med mig till utkanten av lägret?? Jag liksom kan väl ändå få mörda något monster????? Förstår känslan.. det ändå jag har gjort va att klå upp en kille i skolan.. slår vad on att han va ett monster)! Fattar. Jag trodde att bibliotikarien var ett monster. Tror jag fortfarande..,.det var en typ död stämning.......död...... Okej.. låter dött. But i luv it.. Kind of... i think.. Ockej. Vi säger så här; det var en stel, oroväckande, livlös stämning? Vilket slags monster? 5 jan, 2017 16:35 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag känner så här; hur TUSAN blir man attackerad av monster????!! Om jag är en dödlig kan ni väl iallafall ta med mig till utkanten av lägret?? Jag liksom kan väl ändå få mörda något monster????? Förstår känslan.. det ändå jag har gjort va att klå upp en kille i skolan.. slår vad on att han va ett monster)! Fattar. Jag trodde att bibliotikarien var ett monster. Tror jag fortfarande..,.det var en typ död stämning.......död...... Okej.. låter dött. But i luv it.. Kind of... i think.. Ockej. Vi säger så här; det var en stel, oroväckande, livlös stämning? Vilket slags monster? Lite svårt att säga när dom är så bra förklädda.. L
5 jan, 2017 16:36 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Hayato: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag känner så här; hur TUSAN blir man attackerad av monster????!! Om jag är en dödlig kan ni väl iallafall ta med mig till utkanten av lägret?? Jag liksom kan väl ändå få mörda något monster????? Förstår känslan.. det ändå jag har gjort va att klå upp en kille i skolan.. slår vad on att han va ett monster)! Fattar. Jag trodde att bibliotikarien var ett monster. Tror jag fortfarande..,.det var en typ död stämning.......död...... Okej.. låter dött. But i luv it.. Kind of... i think.. Ockej. Vi säger så här; det var en stel, oroväckande, livlös stämning? Vilket slags monster? Furie. Möjligtvis empusa.....men hon verkade som en furie. Fast lugn.......kanske en människokropp som en ande tagit över.....likadan som tog över Percy och Jason....?
5 jan, 2017 16:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen