Najs eller bajs?
Forum > Quidditchplanen > Najs eller bajs?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
NAAAAAJS eller föresten majs det kan vara suuuuuper gammal choklad som har varit på lagret sen sommarn!
Snape 6 dec, 2011 16:16 |
|
Sirius_Musta
Elev |
6 dec, 2011 16:50 |
|
Weasley<3
Elev |
Nice
KP (KamratPosten)? Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 6 dec, 2011 19:35 |
|
Monkan<3
Elev |
Naaajs
lakrits? 6 dec, 2011 20:16 |
|
Borttagen
|
Sötlakrits och Djungelvrål är najs i alla fall
O'boy 6 dec, 2011 22:49 |
|
Borttagen
|
Majs
Huvudvärk 6 dec, 2011 22:55 |
|
Sirius_Musta
Elev |
6 dec, 2011 23:01 |
|
Knizzlare
Elev |
NAAAAJS! Fattar inte hur man kan tycka nåt annat än najs när det gäller julmust
Lussebullar? ♥♥♥ (Själv älskar jag lussebullar, som ni kanske märker ![]()
6 dec, 2011 23:02 |
|
Borttagen
|
Najs! ♥ Fast gillar inte russina som brukar va i dom. :<
Språkresa? 6 dec, 2011 23:02 |
|
Knizzlare
Elev |
6 dec, 2011 23:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen