Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Hon tog hårdhänt tag i Diego och höll fast honom.
25 okt, 2013 19:50
|
|
Borttagen
|
Jag suckade.
"Inte du också!"
25 okt, 2013 19:51
|
|
Borttagen
|
-juni-
"Jo. Jag med." Väste jag och lyfte upp honom i kragen.
25 okt, 2013 19:52
|
|
Borttagen
|
"Vad har jag gjort dig nu då?"
25 okt, 2013 19:53
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna och börjar gå. Men stannade mitt i ett steg och kastade iväg Diego motsett träd som gungade våldsamt när han träffade det med magen före.
25 okt, 2013 19:55
|
|
Borttagen
|
Jag blev liggande och kämpade för att kunna andas.
25 okt, 2013 19:56
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade lite åt honom.
"Hur gick det?"
25 okt, 2013 19:59
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig flrsiktigt upp.
"Vad har jag gjort dig?!"
Mumlade jag när jag hämtat mig.
25 okt, 2013 20:01
|
|
Borttagen
|
"Valt Wee." Sa jag och nickade mot Wee som stod som förstenad.
25 okt, 2013 20:04
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp.
"Ja, det har jag! Och du kan ju välja Hector. Han är precis som du!"
Väste jag och gick fram till Wii och grep hennes hand.
25 okt, 2013 20:07
|
Du får inte svara på den här tråden.