Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emma07
Elev |
12 maj, 2016 14:45 |
|
Borttagen
|
"Du vintertid nu kommer..." - F
"Vintertid? Vintertid? Det är ju 'Blomstertid'!" - H 12 maj, 2016 16:38 |
|
Fairy Tale
Elev |
Min treåriga bror väckte mitt i natten av att han grät och var ledsen. Ingen annan i min familj hade hört honom, så jag gick och la mig bredvid honom. Jag ville inte att han skulle sova ensam efter han haft en mardröm. Oftast när han vaknar så brukar han vilja ha vatten, så utan att inse att han redan lyckats somna om lite halvt, så frågar jag:
"Vill du ha lite vatten?" Varpå han svarar "Nej, skitstövel. Jag vill inte ha vatten. Jag vill ha en solhatt" Låg och skrattade i säkert fem minuter xD
15 maj, 2016 09:54 |
|
Borttagen
|
"Kolla, det ser ut som att hon drunknar i blod.." - Nadja_Gryffindor
"Ja, det gör det väl" - Jag "Har du någonsin undrat om hur det ser ut när någon drunknar i blod?" -Hon "Nej.." -Jag "Nej, nu vet du" -Hon. 17 maj, 2016 20:38 |
|
Amaanda
Elev |
jag:
“Du är mer normal än de flesta jag känner. Jag menar, det finns många jag vet som har större problem med sociala grejer än du.” vän: "Det vet jag väl, men det är bara det att jag ofta känner mig så normal att jag börjar tänka på att jag är för normal för att vara normal."
18 maj, 2016 17:13 |
|
Borttagen
|
Mamma och jag spelar Wordfeud, hon lägger ett ord på över tvåhundra poäng.
Jag: MEN VAD FAN, MAMMA?! Mamma: Plötsligt händer det! 18 maj, 2016 17:59 |
|
potterflicka
Elev |
''Du var uppkäftig redan när du var liten'' -Mamma
18 maj, 2016 19:14 |
|
Fairy Tale
Elev |
Mamma berättade om en konversation hon hade med min lillebror när de hade kissat en gång.
Han- "nu RÄCKER det med jordgubbar för dig, ditt kiss är ju rött!!" Mamma-" det är blod, ibland kommer det blod ur snippan när man är en stor tjej" Han- "jag får också blod ur snoppen mamma!! För jag är en stor och stark tjej, precis som syrran. För hon har också snopp" Han är tre, det gulligaste som finns
20 maj, 2016 08:27 |
|
Vie
Elev |
"Vi kan föda upp älgar istället! De har ju redan så många kängrur i Australien!" ~ A
"Men det går ju inte! Älgarna skulle dö av värmen!" ~ Jag "Då kan vi föda upp nakenälgar istället!" ~ A Wishing for Paris. 20 maj, 2016 08:55 |
|
Missy The Timelady
Elev |
*Vi åker hem och mamma ska försöka hinna förre en bus*
"JA JAG HANN!" -mamma "Mina ben brinner!" - V ![]()
20 maj, 2016 18:27 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen