Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
A.k
Elev |
Hmmm.... Svårt val! Slips tror jag....
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 25 okt, 2012 08:57 |
|
Kintsugi
Prefekt |
SLIPS!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 25 okt, 2012 11:18 |
|
amanda1104
Elev |
FLUGA!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 25 okt, 2012 11:58 |
|
Borttagen
|
Utan tvekan slips! Det är helt klart snyggast och mer flexibelt!
25 okt, 2012 12:04 |
|
Borttagen
|
Slips. ♥
_____________________________________________________ Pigfarts is real! 25 okt, 2012 14:11 |
|
Borttagen
|
Slips är mycket snyggare
25 okt, 2012 14:24 |
|
IamAK
Elev |
slips.
25 okt, 2012 15:15 |
|
Borttagen
|
Slips ^^
25 okt, 2012 15:19 |
|
Ginny00
Elev |
Slips tror jag
25 okt, 2012 15:28 |
|
Borttagen
|
Slips! ♥
Speciellt sådana som är svarta och typ tvådelade som man har till vita skjortor/blusar/tröjor! 25 okt, 2012 15:43 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen