@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Chaemy: Jag har jätteont i magen Hur jätteont har du? Kan du äta? Jag satte mig vid bordet men magontet tog all aptit ifrån mig. Dessutom känns det som att jag inte riktigt "kan" äta för att det gör så ont.
29 nov, 2014 19:49 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Chaemy: Jag har jätteont i magen Hur jätteont har du? Kan du äta? Jag satte mig vid bordet men magontet tog all aptit ifrån mig. Dessutom känns det som att jag inte riktigt "kan" äta för att det gör så ont. Hur länge har det gjort ont? ![]()
29 nov, 2014 19:51 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Chaemy: Jag har jätteont i magen Hur jätteont har du? Kan du äta? Jag satte mig vid bordet men magontet tog all aptit ifrån mig. Dessutom känns det som att jag inte riktigt "kan" äta för att det gör så ont. Hur länge har det gjort ont? Inte så himla länge, det började göra riktigt ont för ungefär tio minuter sedan. Just nu sitter jag still och det gör inte lika ont längre. Men jag vågar inte gå runt så mycket. Hade du någon tanke om vad det hade kunnat vara?
29 nov, 2014 19:52 |
|
Borttagen
|
ajj mensvärk aj aj ajjjjjjjjjjjjjj vill typ gråta
29 nov, 2014 20:16 |
|
DarkBells
Elev |
29 nov, 2014 20:48 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
Skrivet av Chaemy: gå och bajsa// KolaSkrivet av Ithrenniel: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Chaemy: Jag har jätteont i magen Hur jätteont har du? Kan du äta? Jag satte mig vid bordet men magontet tog all aptit ifrån mig. Dessutom känns det som att jag inte riktigt "kan" äta för att det gör så ont. Hur länge har det gjort ont? Inte så himla länge, det började göra riktigt ont för ungefär tio minuter sedan. Just nu sitter jag still och det gör inte lika ont längre. Men jag vågar inte gå runt så mycket. Hade du någon tanke om vad det hade kunnat vara?
29 nov, 2014 21:13 |
|
Chaemy
Elev |
29 nov, 2014 21:14 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Chaemy: Haha lol jag har redan gjort men det är inte sådan magvärk Cx Men den har typ gått över nu. Yää. Hahaha alltså xD Men bra att det är över då, hoppas du mår bättre♥ that's all I got to say 29 nov, 2014 21:15 |
|
Luna Chang
Elev |
FÖRBANNAT
Hej 29 nov, 2014 21:15 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
Skrivet av Chaemy: Hoppas det blir bättre Haha lol jag har redan gjort men det är inte sådan magvärk Cx Men den har typ gått över nu. Yää.
29 nov, 2014 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen