@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har svårt att andas D: 6 timmar senare: *are you still alive?* xd Nej Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Vill du låna min inhalator? Den har lite läppstift på sig men funkar. Jag har svårt att andas D: Tror inte det hjälper typ, det är nog mitt revben som liksom fakin trycker in på min lunga eller något xD Mitt revben har suttit löst eller något ett par år nu o___o 29 nov, 2014 11:10 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
All About That Bass är faktiskt sjukt bra O.o
speech! 29 nov, 2014 11:21 |
|
Borttagen
|
Ibland önskar jag att jag istället föddes kring 1920-30 talet, då inte några sociala medier fanns.
29 nov, 2014 11:43 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh jag med!Ibland önskar jag att jag istället föddes kring 1920-30 talet, då inte några sociala medier fanns.
29 nov, 2014 11:50 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vill också det ibland, men samtidigt vill jag inte på grund av all rasism och sexism som fanns då Ibland önskar jag att jag istället föddes kring 1920-30 talet, då inte några sociala medier fanns. speech! 29 nov, 2014 11:57 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Är så typiskt att jag ALLTID får lust att göra typ allt på kvällarna/nätterna -.- Alltså hela tiden, och gärna allt på en gång... xD Varför kan jag inte få dessa infall på dagarna för?!?! xD Jag med!! På dagarna har jag inte lust med nånting särskilt, är jättetråkig. Sen på kvällen/natten bara, "hm, ska nog måla en tavla, skriva en roman och uppfinna nånting!" eller nåt i den stilen... (är dålig på att komma på exempel xD) Men då är jag ju egentligen för trött eller behöver sova >< Jamen precis sådär!! xD Får typ alla möjliga idéer men då är det alltid för sent, för mörkt, jag är för trött och/eller typ att jag borde sova xD Alltså....why lixom? xD 29 nov, 2014 12:02 |
|
baramin
Elev |
(alltså jag har obviously ingenting att klaga på men varför i hela friden har någon sett till att buda upp mina biljetter på tradera till 200 kr över fast pris? bra jobbat guys men alltså)
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 29 nov, 2014 12:02 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Är så typiskt att jag ALLTID får lust att göra typ allt på kvällarna/nätterna -.- Alltså hela tiden, och gärna allt på en gång... xD Varför kan jag inte få dessa infall på dagarna för?!?! xD Jag med!! På dagarna har jag inte lust med nånting särskilt, är jättetråkig. Sen på kvällen/natten bara, "hm, ska nog måla en tavla, skriva en roman och uppfinna nånting!" eller nåt i den stilen... (är dålig på att komma på exempel xD) Men då är jag ju egentligen för trött eller behöver sova >< Jamen precis sådär!! xD Får typ alla möjliga idéer men då är det alltid för sent, för mörkt, jag är för trött och/eller typ att jag borde sova xD Alltså....why lixom? xD Hände mig inatt haha. Klockan var typ ett och jag bestämde mig för att hitta på något annat än att sova. Jag tänkte: "Det är natt. Och? Ska det hindra mig från att ha kul? Nej." Det fanns liksom inget som hindrade mig!
29 nov, 2014 12:08 |
|
Borttagen
|
Alien Owo xd
Nej, men hoppas att du kan andas lite bättre nu iallafall♥ 29 nov, 2014 12:42 |
|
potterflicka
Elev |
hahah fan, en tjej i min klass träffade MIN idol på stan. varför var it jag där :'(
29 nov, 2014 13:13 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen