Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18680 18681 18682 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


bio imorgon :3

28 nov, 2014 22:38

MizzNina
Elev

Avatar

+1


Inlämningen blev godkänd, två julklappar till blev avklarade (only two to go now), fick läst några kapitel i "Biblioteken och juridiken" och jag tog mig en härlig promenad. Den här dagen har varit helt awesome.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

28 nov, 2014 22:42

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


THE JUL IS NÄRA I FEEL IT

speech!

28 nov, 2014 23:18

Frivolt
Elev

Avatar


Är så typiskt att jag ALLTID får lust att göra typ allt på kvällarna/nätterna -.- Alltså hela tiden, och gärna allt på en gång...

xD Varför kan jag inte få dessa infall på dagarna för?!?! xD

28 nov, 2014 23:42

Chaemy
Elev

Avatar


Jag vill inte gå och lägga mig för jag är sur. Egentligen är jag skittrött men jag har inte lust. Jag tänker spela piano i stället Det vore roligt om jag kunde lära mig det igen. Jag kunde när jag var yngre men jag ska verkligen försöka lära mig igen.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

29 nov, 2014 00:08

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Är så typiskt att jag ALLTID får lust att göra typ allt på kvällarna/nätterna -.- Alltså hela tiden, och gärna allt på en gång...

xD Varför kan jag inte få dessa infall på dagarna för?!?! xD


Jag med!! På dagarna har jag inte lust med nånting särskilt, är jättetråkig. Sen på kvällen/natten bara, "hm, ska nog måla en tavla, skriva en roman och uppfinna nånting!" eller nåt i den stilen... (är dålig på att komma på exempel xD)
Men då är jag ju egentligen för trött eller behöver sova ><

29 nov, 2014 01:39

Borttagen

Avatar


Jag har svårt att andas D:

29 nov, 2014 02:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har svårt att andas D:

6 timmar senare:
*are you still alive?* xd

29 nov, 2014 08:42

Beben
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har svårt att andas D:
Vill du låna min inhalator? Den har lite läppstift på sig men funkar.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

29 nov, 2014 10:52

Chaemy
Elev

Avatar


Nu ska jag spela piano igen.

LET I GOOOOOO LET IT GOOO måste lära mig den. Satt inatt och spelade lite men jag somnade nästan över pianot så det kanske går bättre nu.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

29 nov, 2014 10:59

1 2 3 ... 18680 18681 18682 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.