@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Winny Geasley
Elev |
Någon som kan tipsa om någon bra fanfiction^^? Känner mig på läsningshumör
28 nov, 2014 18:16 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag vill ha en julklappskalender ;O funderar på om jag ska göra en åt mig själv xD Men det blir ju så tråkit ;O haha x) eller försöka övertala mamma att göra en åt mig x) Fast kanske ska göra en själv...då får jag bestämma själv vad jag ska ha i...men ändå xD Åh, jag brukar alltid få det ) Men du kan ju göra en åt henne och be henne göra en åt dig som kompensation. Mutning du vet Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 28 nov, 2014 18:18 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Frivolt: Jag vill ha en julklappskalender ;O funderar på om jag ska göra en åt mig själv xD Men det blir ju så tråkit ;O haha x) eller försöka övertala mamma att göra en åt mig x) Fast kanske ska göra en själv...då får jag bestämma själv vad jag ska ha i...men ändå xD Åh, jag brukar alltid få det ) Men du kan ju göra en åt henne och be henne göra en åt dig som kompensation. Mutning du vet jag fick det när jag var liten, men inte nu längre D: Hahah jaaa x) vore ju en ide...fast kanske gör en till mig själv istället 28 nov, 2014 18:21 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: WHUUT LILLAJUL ÄR BÄST DET ÄR SOM EN SNEAK PEEK AV JULENSkrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Hedwig96: Nope, och hehe tycker synd om dem Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: WIHUU, DEN HÄR HELGEN KOMMER BLI AMAZING!! på söndag är det advent och på lördag lillajul som är en finlandssvensk tradition :3 typ en minijul. vi brukar få typ en present då och det är amazing. behöver bara typ lirka mig ut ur en stupid julmarknadsthingy som skulle vara på lördag men det borde nog gå. WIHIIIII BEHÖVER BARA ÖVERLEVA EN DAG TILL wait har de inte lillajul i sverige? VA har de inte? vad konstigt i så fall! haha jag tycker inte så speciellt mycket om lillajul, men alltid kul att äta pepparkaksdeg speech! 28 nov, 2014 18:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: WHUUT LILLAJUL ÄR BÄST DET ÄR SOM EN SNEAK PEEK AV JULEN Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Hedwig96: Nope, och hehe tycker synd om dem Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: WIHUU, DEN HÄR HELGEN KOMMER BLI AMAZING!! på söndag är det advent och på lördag lillajul som är en finlandssvensk tradition :3 typ en minijul. vi brukar få typ en present då och det är amazing. behöver bara typ lirka mig ut ur en stupid julmarknadsthingy som skulle vara på lördag men det borde nog gå. WIHIIIII BEHÖVER BARA ÖVERLEVA EN DAG TILL wait har de inte lillajul i sverige? VA har de inte? vad konstigt i så fall! haha jag tycker inte så speciellt mycket om lillajul, men alltid kul att äta pepparkaksdeg haha well, julen är inte heller riktigt min favoritgrej xD men jag älskar julmat herregud. kan inte vänta tills jag får äta julskinka igen ♥ 28 nov, 2014 18:58 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: varför tycker du inte om julen? :OSkrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: WHUUT LILLAJUL ÄR BÄST DET ÄR SOM EN SNEAK PEEK AV JULEN Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Hedwig96: Nope, och hehe tycker synd om dem Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: WIHUU, DEN HÄR HELGEN KOMMER BLI AMAZING!! på söndag är det advent och på lördag lillajul som är en finlandssvensk tradition :3 typ en minijul. vi brukar få typ en present då och det är amazing. behöver bara typ lirka mig ut ur en stupid julmarknadsthingy som skulle vara på lördag men det borde nog gå. WIHIIIII BEHÖVER BARA ÖVERLEVA EN DAG TILL wait har de inte lillajul i sverige? VA har de inte? vad konstigt i så fall! haha jag tycker inte så speciellt mycket om lillajul, men alltid kul att äta pepparkaksdeg haha well, julen är inte heller riktigt min favoritgrej xD men jag älskar julmat herregud. kan inte vänta tills jag får äta julskinka igen ♥ speech! 28 nov, 2014 19:17 |
|
Ginny00
Elev |
nu ska jag kolla om jag ska blackfriday-shoppa något från nätet..
28 nov, 2014 19:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: varför tycker du inte om julen? :O Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: WHUUT LILLAJUL ÄR BÄST DET ÄR SOM EN SNEAK PEEK AV JULEN Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Hedwig96: Nope, och hehe tycker synd om dem Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: WIHUU, DEN HÄR HELGEN KOMMER BLI AMAZING!! på söndag är det advent och på lördag lillajul som är en finlandssvensk tradition :3 typ en minijul. vi brukar få typ en present då och det är amazing. behöver bara typ lirka mig ut ur en stupid julmarknadsthingy som skulle vara på lördag men det borde nog gå. WIHIIIII BEHÖVER BARA ÖVERLEVA EN DAG TILL wait har de inte lillajul i sverige? VA har de inte? vad konstigt i så fall! haha jag tycker inte så speciellt mycket om lillajul, men alltid kul att äta pepparkaksdeg haha well, julen är inte heller riktigt min favoritgrej xD men jag älskar julmat herregud. kan inte vänta tills jag får äta julskinka igen ♥ alltså jag vet inte riktigt xD jag har inget emot julen, men jag älskar inte den precis. bara en massa stress hela december och det har bråkats typ varje jul hos oss så det är ju lite lagom tråkigt. så ja... 28 nov, 2014 19:54 |
|
Borttagen
|
Ska tydligen åka till mina kusiner (som bor en kvar ifrån mig med bil lol) imorgon och julbaka.
Känner inte för det egentligen då jag mår skit efter allt som har hänt men ah I better suck it up I guess. 28 nov, 2014 20:19 |
|
Luna Chang
Elev |
"Glenn söver sjö och strand." -Vad mamma hörde
"Han har det riktigt jobbigt den där Glenn" - Vad hon sen sa Hej 28 nov, 2014 20:24 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen