Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18679 18680 18681 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Winny Geasley
Elev

Avatar


Någon som kan tipsa om någon bra fanfiction^^? Känner mig på läsningshumör

28 nov, 2014 18:16

lillamymin
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Jag vill ha en julklappskalender ;O funderar på om jag ska göra en åt mig själv xD Men det blir ju så tråkit ;O haha x)

eller försöka övertala mamma att göra en åt mig x) Fast kanske ska göra en själv...då får jag bestämma själv vad jag ska ha i...men ändå xD


Åh, jag brukar alltid få det )

Men du kan ju göra en åt henne och be henne göra en åt dig som kompensation. Mutning du vet

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

28 nov, 2014 18:18

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Frivolt:
Jag vill ha en julklappskalender ;O funderar på om jag ska göra en åt mig själv xD Men det blir ju så tråkit ;O haha x)

eller försöka övertala mamma att göra en åt mig x) Fast kanske ska göra en själv...då får jag bestämma själv vad jag ska ha i...men ändå xD


Åh, jag brukar alltid få det )

Men du kan ju göra en åt henne och be henne göra en åt dig som kompensation. Mutning du vet


jag fick det när jag var liten, men inte nu längre D:

Hahah jaaa x) vore ju en ide...fast kanske gör en till mig själv istället hahah!!

28 nov, 2014 18:21

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
WIHUU, DEN HÄR HELGEN KOMMER BLI AMAZING!! på söndag är det advent och på lördag lillajul som är en finlandssvensk tradition :3 typ en minijul. vi brukar få typ en present då och det är amazing. behöver bara typ lirka mig ut ur en stupid julmarknadsthingy som skulle vara på lördag men det borde nog gå. WIHIIIII BEHÖVER BARA ÖVERLEVA EN DAG TILL

wait har de inte lillajul i sverige?

VA har de inte? vad konstigt i så fall!
Nope, och hehe tycker synd om dem

haha jag tycker inte så speciellt mycket om lillajul, men alltid kul att äta pepparkaksdeg
WHUUT LILLAJUL ÄR BÄST DET ÄR SOM EN SNEAK PEEK AV JULEN

speech!

28 nov, 2014 18:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
WIHUU, DEN HÄR HELGEN KOMMER BLI AMAZING!! på söndag är det advent och på lördag lillajul som är en finlandssvensk tradition :3 typ en minijul. vi brukar få typ en present då och det är amazing. behöver bara typ lirka mig ut ur en stupid julmarknadsthingy som skulle vara på lördag men det borde nog gå. WIHIIIII BEHÖVER BARA ÖVERLEVA EN DAG TILL

wait har de inte lillajul i sverige?

VA har de inte? vad konstigt i så fall!
Nope, och hehe tycker synd om dem

haha jag tycker inte så speciellt mycket om lillajul, men alltid kul att äta pepparkaksdeg
WHUUT LILLAJUL ÄR BÄST DET ÄR SOM EN SNEAK PEEK AV JULEN

haha well, julen är inte heller riktigt min favoritgrej xD men jag älskar julmat herregud. kan inte vänta tills jag får äta julskinka igen ♥

28 nov, 2014 18:58

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
WIHUU, DEN HÄR HELGEN KOMMER BLI AMAZING!! på söndag är det advent och på lördag lillajul som är en finlandssvensk tradition :3 typ en minijul. vi brukar få typ en present då och det är amazing. behöver bara typ lirka mig ut ur en stupid julmarknadsthingy som skulle vara på lördag men det borde nog gå. WIHIIIII BEHÖVER BARA ÖVERLEVA EN DAG TILL

wait har de inte lillajul i sverige?

VA har de inte? vad konstigt i så fall!
Nope, och hehe tycker synd om dem

haha jag tycker inte så speciellt mycket om lillajul, men alltid kul att äta pepparkaksdeg
WHUUT LILLAJUL ÄR BÄST DET ÄR SOM EN SNEAK PEEK AV JULEN

haha well, julen är inte heller riktigt min favoritgrej xD men jag älskar julmat herregud. kan inte vänta tills jag får äta julskinka igen ♥
varför tycker du inte om julen? :O

speech!

28 nov, 2014 19:17

Ginny00
Elev

Avatar


nu ska jag kolla om jag ska blackfriday-shoppa något från nätet..

28 nov, 2014 19:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
WIHUU, DEN HÄR HELGEN KOMMER BLI AMAZING!! på söndag är det advent och på lördag lillajul som är en finlandssvensk tradition :3 typ en minijul. vi brukar få typ en present då och det är amazing. behöver bara typ lirka mig ut ur en stupid julmarknadsthingy som skulle vara på lördag men det borde nog gå. WIHIIIII BEHÖVER BARA ÖVERLEVA EN DAG TILL

wait har de inte lillajul i sverige?

VA har de inte? vad konstigt i så fall!
Nope, och hehe tycker synd om dem

haha jag tycker inte så speciellt mycket om lillajul, men alltid kul att äta pepparkaksdeg
WHUUT LILLAJUL ÄR BÄST DET ÄR SOM EN SNEAK PEEK AV JULEN

haha well, julen är inte heller riktigt min favoritgrej xD men jag älskar julmat herregud. kan inte vänta tills jag får äta julskinka igen ♥
varför tycker du inte om julen? :O

alltså jag vet inte riktigt xD jag har inget emot julen, men jag älskar inte den precis. bara en massa stress hela december och det har bråkats typ varje jul hos oss så det är ju lite lagom tråkigt. så ja...

28 nov, 2014 19:54

Borttagen

Avatar


Ska tydligen åka till mina kusiner (som bor en kvar ifrån mig med bil lol) imorgon och julbaka.

Känner inte för det egentligen då jag mår skit efter allt som har hänt men ah I better suck it up I guess.

28 nov, 2014 20:19

Luna Chang
Elev

Avatar

+4


"Glenn söver sjö och strand." -Vad mamma hörde
"Han har det riktigt jobbigt den där Glenn" - Vad hon sen sa

Hej

28 nov, 2014 20:24

1 2 3 ... 18679 18680 18681 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.