@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Nope, och hehe tycker synd om dem Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: WIHUU, DEN HÄR HELGEN KOMMER BLI AMAZING!! på söndag är det advent och på lördag lillajul som är en finlandssvensk tradition :3 typ en minijul. vi brukar få typ en present då och det är amazing. behöver bara typ lirka mig ut ur en stupid julmarknadsthingy som skulle vara på lördag men det borde nog gå. WIHIIIII BEHÖVER BARA ÖVERLEVA EN DAG TILL wait har de inte lillajul i sverige? VA har de inte? vad konstigt i så fall! speech! 28 nov, 2014 16:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: FÅR JAG OCKSÅ VARA MED? :C Skrivet av Luna Chang: http://beskrivningar.capitex.se/imagelist.aspx?GUID=4AR43UR7F33RA0K9&TYP=CMVilla&Skin=CarlssonRing Någon som har 4 miljoner i bakfickan och vill flytta till Sollefteå med mig? Självfallet! Har till och med fem så vi kan köpa massa chips. JAG Å! Jag vill å va med ;O Hitta några flygande tåg och åk dit bara. Chipsen räcker till alla! 28 nov, 2014 16:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Hedwig96: Nope, och hehe tycker synd om dem Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: WIHUU, DEN HÄR HELGEN KOMMER BLI AMAZING!! på söndag är det advent och på lördag lillajul som är en finlandssvensk tradition :3 typ en minijul. vi brukar få typ en present då och det är amazing. behöver bara typ lirka mig ut ur en stupid julmarknadsthingy som skulle vara på lördag men det borde nog gå. WIHIIIII BEHÖVER BARA ÖVERLEVA EN DAG TILL wait har de inte lillajul i sverige? VA har de inte? vad konstigt i så fall! haha jag tycker inte så speciellt mycket om lillajul, men alltid kul att äta pepparkaksdeg 28 nov, 2014 16:35 |
|
Borttagen
|
Jag blev förföljd av en katt som jag kallar för Donut. Han gick upp på vår tomt och ställde sig vid vår dörr så att jag inte kunde öppna den. FEEL LIKE A CAT QUEEN.
EDIT: Jag dricker varm choklad och lyssnar på julsånger. Och utan för mitt fönster kan man se en gran med lysande lampor på en liten gård längre bort ^-^ 28 nov, 2014 16:44 |
|
Frivolt
Elev |
Jag fryyyser D:
28 nov, 2014 16:54 |
|
Ithrenniel
Elev |
28 nov, 2014 17:10 |
|
Luna Chang
Elev |
Någon som har läst The Giver?
Hej 28 nov, 2014 17:36 |
|
Borttagen
|
Hihi jag fick en adventskalender från Body Shop av min käraste =]
28 nov, 2014 17:45 |
|
Anne Potter
Elev |
28 nov, 2014 17:58 |
|
Frivolt
Elev |
Jag vill ha en julklappskalender ;O funderar på om jag ska göra en åt mig själv xD Men det blir ju så tråkit ;O haha x)
eller försöka övertala mamma att göra en åt mig x) Fast kanske ska göra en själv...då får jag bestämma själv vad jag ska ha i...men ändå xD 28 nov, 2014 18:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen