@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius_Musta
Elev |
28 nov, 2014 08:10 |
|
Amaanda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bara jag som kopplade den där bilden till Sherlock och John? (*skadad*)Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: *Fangirl moment* Googlade omkring lite tills jag såg detta… ![]() OH MY GOD :o ♥ DETTA VAR DET ENDA MIN PAPPA SÅG PÅ NÄR JAG VAR 8-9 ÅR GAMMAL. OMG. OMG. OMG. DETTA ÄR MIN BARNDOM OCH JAG GRÅTER FÖR JAG TÄNKER PÅ ALLA KARAKTÄRER OCH AVSNITTEN OCH HUR OFTA VI BRUKADE KOLLA OM FLER AVSNITT OCH DET JÄTTELEDSNA AVSNITTET DÄR HORATIOS ENDA KÄRLEK DÖR OCH OMG. (edit; visst jag är bara 12 år nu så "barndom" kanske är lite extremt men ändå) Archie!! Jag ÄLSKADE honom. Alla minnen alltså :´) ♥ Jag ser om Hornblower varje år, tröttnar aldrig på den. Den är så spännande! Måste se den igen snart! Min kompis har läst böckerna men han sa att han var så färgad av serien att det var svårt att läsa och att Horatio var en helt annan person i böckerna. :C
28 nov, 2014 08:15 |
|
Borttagen
|
Haha "I have 2 addresses memorized, our own and P. Sherman 42 Wallaby Way, Sydney." ..Typ så jag tänkte när jag sett Hitta Nemo också xD 28 nov, 2014 10:39 |
|
thesecondlovegoodchild
Elev |
Hej hej människor! Jag är ganska ny här och vill gärna skaffa lite nya vänner så kolla min profil och se om den intresserar dig
28 nov, 2014 10:53 |
|
Frivolt
Elev |
Ska till kuratorn snart....vill inte D:
Men det e fredag iaf ^^ O äntligen får man börja julpynta 28 nov, 2014 11:39 |
|
Bokmalen
Elev |
Skrivet av thesecondlovegoodchild: Så kul! Hej hej människor! Jag är ganska ny här och vill gärna skaffa lite nya vänner så kolla min profil och se om den intresserar dig 28 nov, 2014 12:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: WIHUU, DEN HÄR HELGEN KOMMER BLI AMAZING!! på söndag är det advent och på lördag lillajul som är en finlandssvensk tradition :3 typ en minijul. vi brukar få typ en present då och det är amazing. behöver bara typ lirka mig ut ur en stupid julmarknadsthingy som skulle vara på lördag men det borde nog gå. WIHIIIII BEHÖVER BARA ÖVERLEVA EN DAG TILL wait har de inte lillajul i sverige? 28 nov, 2014 14:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: *Fangirl moment* Googlade omkring lite tills jag såg detta… ![]() OH MY GOD :o ♥ DETTA VAR DET ENDA MIN PAPPA SÅG PÅ NÄR JAG VAR 8-9 ÅR GAMMAL. OMG. OMG. OMG. DETTA ÄR MIN BARNDOM OCH JAG GRÅTER FÖR JAG TÄNKER PÅ ALLA KARAKTÄRER OCH AVSNITTEN OCH HUR OFTA VI BRUKADE KOLLA OM FLER AVSNITT OCH DET JÄTTELEDSNA AVSNITTET DÄR HORATIOS ENDA KÄRLEK DÖR OCH OMG. (edit; visst jag är bara 12 år nu så "barndom" kanske är lite extremt men ändå) Archie!! Jag ÄLSKADE honom. Alla minnen alltså :´) ♥ Jag ser om Hornblower varje år, tröttnar aldrig på den. Den är så spännande! Måste se den igen snart! Min kompis har läst böckerna men han sa att han var så färgad av serien att det var svårt att läsa och att Horatio var en helt annan person i böckerna. :C Då läser vi inte böckerna då 28 nov, 2014 14:48 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: WIHUU, DEN HÄR HELGEN KOMMER BLI AMAZING!! på söndag är det advent och på lördag lillajul som är en finlandssvensk tradition :3 typ en minijul. vi brukar få typ en present då och det är amazing. behöver bara typ lirka mig ut ur en stupid julmarknadsthingy som skulle vara på lördag men det borde nog gå. WIHIIIII BEHÖVER BARA ÖVERLEVA EN DAG TILL wait har de inte lillajul i sverige? VA har de inte? vad konstigt i så fall! 28 nov, 2014 14:51 |
|
Luna Chang
Elev |
http://beskrivningar.capitex.se/imagelist.aspx?GUID=4AR43UR7F33RA0K9&TYP=CMVilla&Skin=CarlssonRing
Någon som har 4 miljoner i bakfickan och vill flytta till Sollefteå med mig? Hej 28 nov, 2014 14:57 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen