@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
OMG, en sexsekunders video på en uggla fick mig precis att knäcka mig. I CANT'T STOP LAUGHING!
https://www.facebook.com/video.php?v=993201687369557 "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 27 nov, 2014 22:27 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
men vafaaan är klockan redan 11?? calm yo tits, time
speech! 27 nov, 2014 23:02 |
|
ingetledigt
Elev |
Någon liten ängel som skulle kunna hjälpa mig med franskan? :3
27 nov, 2014 23:03 |
|
Balder
Elev |
YES JAG ÄR LEDIG IMORGON!
![]() 27 nov, 2014 23:29 |
|
Salem
Lärare |
27 nov, 2014 23:37 |
|
Fellrendión
Elev |
28 nov, 2014 00:03 |
|
Nightlock
Elev |
Behöver en psykolog typ, nån liten människa vaken? Bara för att typ skriva om hur jobbigt ens tråkiga liv är
![]() ![]()
28 nov, 2014 00:18 |
|
Vildvittra
Elev |
Jag: "Det är frost på min cykel."
Ett par barn: "Vad gör Elsa, Anna, Sven, Kristoffer, Olof och Hans på din cykel?" *En ur personalen ser frågande på mig.* Jag: "Internt Frost-skämt." Borde fortfarande se Frozen på svenska, hänger inte alls med i sångerna de sjunger xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 nov, 2014 00:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: *Fangirl moment* Googlade omkring lite tills jag såg detta… ![]() OH MY GOD :o ♥ DETTA VAR DET ENDA MIN PAPPA SÅG PÅ NÄR JAG VAR 8-9 ÅR GAMMAL. OMG. OMG. OMG. DETTA ÄR MIN BARNDOM OCH JAG GRÅTER FÖR JAG TÄNKER PÅ ALLA KARAKTÄRER OCH AVSNITTEN OCH HUR OFTA VI BRUKADE KOLLA OM FLER AVSNITT OCH DET JÄTTELEDSNA AVSNITTET DÄR HORATIOS ENDA KÄRLEK DÖR OCH OMG. (edit; visst jag är bara 12 år nu så "barndom" kanske är lite extremt men ändå) Archie!! Jag ÄLSKADE honom. Alla minnen alltså :´) ♥ Jag ser om Hornblower varje år, tröttnar aldrig på den. Den är så spännande! Måste se den igen snart! Min kompis har läst böckerna men han sa att han var så färgad av serien att det var svårt att läsa och att Horatio var en helt annan person i böckerna. :C 28 nov, 2014 00:38 |
|
Borttagen
|
Har skickat teckning till ett tv-program på Barnkanalen... (är 29 år)
28 nov, 2014 07:45 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen