@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Hihi jag chattar med min storebrors flickvän
27 nov, 2014 20:44 |
|
Ginny00
Elev |
Det är fredag imorgon?? omgg
27 nov, 2014 20:51 |
|
Borttagen
|
Är så otroligt osäker på allt och tycker oftast inte att jag är tillräckligt bra på saker ... men spelade in när jag sjöng en låt till lucian och jag blev faktiskt nöjd???
Speciellt kul eftersom att min sångröst är typ mitt största komplex ... ok nä, men jag brukar ej gilla min röst 27 nov, 2014 21:02 |
|
Borttagen
|
Har ritat ett "lycka till"-kort till en ytlig bekant/idol för han ska vara med i en tävling men jag vet inte om jag vågar skicka det! D:
27 nov, 2014 21:19 |
|
Mikaela120
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har ritat ett "lycka till"-kort till en ytlig bekant/idol för han ska vara med i en tävling men jag vet inte om jag vågar skicka det! D: Försök skicka det om du vågar. 27 nov, 2014 21:20 |
|
Salem
Lärare |
27 nov, 2014 21:40 |
|
Frivolt
Elev |
♥ ♥ ♥
Älskar den här låten ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! 27 nov, 2014 21:54 |
|
yerAwizardThea
Elev |
27 nov, 2014 21:57 |
|
Obliviate_
Elev |
börjat köpa julklappar (y)
27 nov, 2014 22:16 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Obliviate_: börjat köpa julklappar (y) Åh!! ♥ Ska börja göra det nästa vecka då jag har fått min månadspeng för December! c': ;;
27 nov, 2014 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen