@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
ughhhhhhhhh måste lämna in mitt bildprojekt imorgon MEN VI HAR INGET LIM HEMMA
speech! 27 nov, 2014 18:42 |
|
LolFeelings
Elev |
Tyvärr tyckte någon att det var en bra idé att ge mamma en högtalare i födelsedagspresent. Det är inte alla som vill höra julsånger dagen runt, på högsta volym.
Dessutom är min pappa mästaren på dåliga skämt. Han skaffade konsertbiljetter till Thomas Di Leva (??????? why) som kommer till staden, mest för att kunna sjunga "Ja må Di Leva" till henne. Och min mamma skakar på paketen och gissar vad det är i dem också
27 nov, 2014 19:08 |
|
cikki
Elev |
JA. VILL GE JENNIFER LAWRENCE EN TILL OSCAR ELLER NÅGOT.
27 nov, 2014 19:15 |
|
Borttagen
|
jag har lyssnat på burno mars nya låt ganska många gånger nu.
27 nov, 2014 19:16 |
|
Klaestron
Elev |
4000 ord på novellen idag, 15000 kvar till målet nu! Eftersom jag måste upp kl 5 imorgon och blev väckt 03:30 inatt, hhoppas jag att jag slippermin vilsna katt kkompis inatt, jag behöver sömn!
Godnatt alla underbara mugglisar, alla som ser detta får en kram i tanken av mig!
27 nov, 2014 19:19 |
|
mine
Elev |
- "Why is Peter Pan always flying?"
- "He neverlands" - "I like this joke because it never grows old" 27 nov, 2014 19:27 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Chaemy: Nej det känns inte så! Åh jag som såå gärna ville ha snö. Har hört att det inte blir någon snö förrän runt mitten av januari eller februari. :< Fast det är ju ändå ganska normalt där jag bor. Vi brukar inte få så mycket snö ändå. Det är en av de få fördelarna avv att bo högt upp i landet, jag har aldrig varit med om en jul som inte varit vit Jag vill också bo högt upp! Här i Göteborg är det mest slask och regn. Tänk dig för före du säger något sånt. Allt är seriöst skit här uppe, bara för att det är just här uppe Hej 27 nov, 2014 19:53 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
alltså jag måste lämna in en novell imorgon renskriven men jag HAR.INGEN.INSPIRATION
speech! 27 nov, 2014 20:17 |
|
Pixie
Elev |
älskar att spela bas så mycket????? det är som att lyssna på musik fast jag gör musiken själv och det är en sån grym känsla
27 nov, 2014 20:18 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
idétorka suger! 3:
speech! 27 nov, 2014 20:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen