Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18672 18673 18674 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Har precis varit på McDonald's. Och bah nu när jag kommer hem blir det hamburgare. xD Men det orkar jag inte...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

27 nov, 2014 17:40

Ithrenniel
Elev

Avatar


http://ithrenniel.blogg.se/2014/november/julklappstips-2.html

Har skrivit lite nördiga julklappstips!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Ftumblr_lroj8p7dNh1r3rbvro1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2F94dae36941bbda2702310643e73903fb%2F4qnj1d8%2FJctoilxki%2Ftumblr_static_etiq67ngr94wo8444kwgw88g0_640_v2.gif

27 nov, 2014 17:42

Solkatten
Elev

Avatar


En av mina bröder fyller år idag.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

27 nov, 2014 17:44

aascendio
Elev

Avatar


har köpt biljetter till lucia movie night! woo min bästa luciatradition

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi61.tinypic.com%2F14aa6gl.gif

27 nov, 2014 17:50

Borttagen

Avatar

+1


I have a big announcment to make!!

Spoiler:
Tryck här för att visa!Vårt hemkunskapsprov har flyttats från idag tills nästa vecka!

Spoiler:
Tryck här för att visa!Tack vare mig!

27 nov, 2014 17:57

Frivolt
Elev

Avatar


Köpte godis idag på stan Jag vet att jag inte borde men det skiter jag i! hihiii!!

27 nov, 2014 17:59

Borttagen

Avatar


på julkonserten den 19:e ska tydligen hela luciatåget (vi har lucia i kyrkan den 12:e) sjunga "Julen är här" och vi måste ha lucialinnen osv.???
För _en_ _låt_????
Blir ju bara jobbigt

27 nov, 2014 17:59

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


WIHUU, DEN HÄR HELGEN KOMMER BLI AMAZING!! på söndag är det advent och på lördag lillajul som är en finlandssvensk tradition :3 typ en minijul. vi brukar få typ en present då och det är amazing. behöver bara typ lirka mig ut ur en stupid julmarknadsthingy som skulle vara på lördag men det borde nog gå. WIHIIIII BEHÖVER BARA ÖVERLEVA EN DAG TILL

speech!

27 nov, 2014 18:08

LIA15
Elev

Avatar


Vårt Historia-prov har skjutits upp från imorgon till någon gång nästa vecka. D: Det är I-N-T-E bra. D:

27 nov, 2014 18:15

Borttagen

Avatar


Måste nog ringa mormor läsa på prov och min ängelska läxa men årkar inte riktigt just nu...Xd och se på film

27 nov, 2014 18:20

1 2 3 ... 18672 18673 18674 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.