@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sen i tisdags klockan 18:00 har jag sovit 2 timmar. Yay. 27 nov, 2014 08:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: *Fangirl moment* Googlade omkring lite tills jag såg detta… ![]() OH MY GOD :o ♥ DETTA VAR DET ENDA MIN PAPPA SÅG PÅ NÄR JAG VAR 8-9 ÅR GAMMAL. OMG. OMG. OMG. DETTA ÄR MIN BARNDOM OCH JAG GRÅTER FÖR JAG TÄNKER PÅ ALLA KARAKTÄRER OCH AVSNITTEN OCH HUR OFTA VI BRUKADE KOLLA OM FLER AVSNITT OCH DET JÄTTELEDSNA AVSNITTET DÄR HORATIOS ENDA KÄRLEK DÖR OCH OMG. (edit; visst jag är bara 12 år nu så "barndom" kanske är lite extremt men ändå) Archie!! Jag ÄLSKADE honom. Alla minnen alltså :´) ♥ Jag ser om Hornblower varje år, tröttnar aldrig på den. Den är så spännande! 27 nov, 2014 08:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Chaemy: Nej det känns inte så! Åh jag som såå gärna ville ha snö. Har hört att det inte blir någon snö förrän runt mitten av januari eller februari. :< Fast det är ju ändå ganska normalt där jag bor. Vi brukar inte få så mycket snö ändå. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 nov, 2014 08:43 |
|
Ithrenniel
Elev |
27 nov, 2014 09:00 |
|
Solkatten
Elev |
Det är en i min klass som heter Rivendell i efternamn. o.o Coolt. :3 (LOTR y'know)
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 nov, 2014 09:06 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Chaemy: Nej det känns inte så! Åh jag som såå gärna ville ha snö. Har hört att det inte blir någon snö förrän runt mitten av januari eller februari. :< Fast det är ju ändå ganska normalt där jag bor. Vi brukar inte få så mycket snö ändå. Det är en av de få fördelarna avv att bo högt upp i landet, jag har aldrig varit med om en jul som inte varit vit Hej 27 nov, 2014 09:12 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Chaemy: Nej det känns inte så! Åh jag som såå gärna ville ha snö. Har hört att det inte blir någon snö förrän runt mitten av januari eller februari. :< Fast det är ju ändå ganska normalt där jag bor. Vi brukar inte få så mycket snö ändå. Det är en av de få fördelarna avv att bo högt upp i landet, jag har aldrig varit med om en jul som inte varit vit Jag vill också bo högt upp! Här i Göteborg är det mest slask och regn.
27 nov, 2014 09:30 |
|
Solkatten
Elev |
Ska spela biljard och äta på McDonald's efter skolan!
Har aldrig spelat biljard så det ska bli kul! Och det var evigheter sedan jag åt på McDonald's. :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 nov, 2014 10:05 |
|
Frivolt
Elev |
Vill sooovaaa D: vet att det inte är tidigt men är SÅ trött....vill inteeeee!!
Ska jag köpa godis på stan eller inte? D: 27 nov, 2014 10:22 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
27 nov, 2014 10:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen