@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Vildvittra: jojo, men det var länge sen Skrivet av AlvaRawenclaw: Julkalendern 2014 hade auditions på min skola, ångrar riktigt mycket att jag inte gick dit hahah 2014? Inte 2015 med Historieätarna? 2014 är väl redan inspelad och klar? xD Okej, på så vis Synd att du inte tog chansen och provade på ^^ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 26 nov, 2014 21:52 |
|
Hedwig96
Elev |
Loggar in på Mugglis, 11 nya meddelanden..
Min tanke va ha jag nu gjort Förresten var jag och såg på MOCKINGJAY idag 26 nov, 2014 22:02 |
|
Frivolt
Elev |
Borda sova men orkar inte resa på mig från sängen, gå iväg med tekoppen, borsta tänderna och gå och lägga mig D:
Mwaaah!! 26 nov, 2014 23:19 |
|
Borttagen
|
Jag har jättemycket te ^^ Önskade mig det i födelsedagspresent och det gick i uppfyllelse! Av min bästa vän fick jag en tesil, en My Little Pony-kopp och blandade tepåsar. Från min ena syster fick jag en jättefin telåda med 9 olika sorters ekologiskt te, 72 påsar sammanlagt. Har knappt någon plats för det men finns det hjärterum finns det stjärterum ^_^
Jag önskade mig det för jag har inte så mycket pengar och det blir fort så dyrt med te om jag vill ha mer än en sort åt gången. Nu har jag nog runt 25 sorter, kanske mer! 26 nov, 2014 23:27 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har jättemycket te ^^ Önskade mig det i födelsedagspresent och det gick i uppfyllelse! Av min bästa vän fick jag en tesil, en My Little Pony-kopp och blandade tepåsar. Från min ena syster fick jag en jättefin telåda med 9 olika sorters ekologiskt te, 72 påsar sammanlagt. Har knappt någon plats för det men finns det hjärterum finns det stjärterum ^_^ Jag önskade mig det för jag har inte så mycket pengar och det blir fort så dyrt med te om jag vill ha mer än en sort åt gången. Nu har jag nog runt 25 sorter, kanske mer! Åh! Så fantastiskt jag fick också te när jag fyllde år 26 nov, 2014 23:37 |
|
Borttagen
|
Ohoho, hittade leggings med My little Pony, fast har inte råd just nu men dom...existerar.. bara det gör mig glad 26 nov, 2014 23:52 |
|
Klaestron
Elev |
En tidig morgon. Kl. 03:20 vaknade jag ur min skönhetssömn av att det lät i brevinkastet, självklart trodde jag att det var reklam som vanligt så jag vände på mig och försökte somna om. Plötsligt började det smälla igen i brevinkastet och jag tänkte att jag antingen skulle få besök av någon/ra som bröt sig in eller någon annan som gillar att skrämma tjejer i 25 års åldern.
Hur som helst tog jag mig upp ur sängen och med hjärtat gående i 180 kikar jag ut i trapphuset genom kikhålet. Där ute står en söt men lite kall katt och jamar, som tur var kände jag igen den som hemmahörande i grannporten så efter lite uppvärmning och kel hjälpte jag min nya vän ut ur det låsta trapphuset. Tror dock inte jag blivit så rädd som jag blev inatt för grannkatten. Frågan är vad jag ska göra fram till klockan ringer om 1h?
27 nov, 2014 04:00 |
|
Ginny00
Elev |
Tänkte duscha den här morgonen men naaaeeehh. Nä x)
27 nov, 2014 06:28 |
|
Solkatten
Elev |
Troligtvis kommer det inte bli någon vit jul i år.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 nov, 2014 07:19 |
|
Chaemy
Elev |
27 nov, 2014 07:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen