@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
https://www.tumblr.com/video_file/103660100737/tumblr_n13gpfM8Ix1rdl9gm
Förmodligen bästa videon som finns. Hej 26 nov, 2014 21:17 |
|
Borttagen
|
*Fangirl moment*
Googlade omkring lite tills jag såg detta… ![]() OH MY GOD :o ♥ DETTA VAR DET ENDA MIN PAPPA SÅG PÅ NÄR JAG VAR 8-9 ÅR GAMMAL. OMG. OMG. OMG. DETTA ÄR MIN BARNDOM OCH JAG GRÅTER FÖR JAG TÄNKER PÅ ALLA KARAKTÄRER OCH AVSNITTEN OCH HUR OFTA VI BRUKADE KOLLA OM FLER AVSNITT OCH DET JÄTTELEDSNA AVSNITTET DÄR HORATIOS ENDA KÄRLEK DÖR OCH OMG. (edit; visst jag är bara 12 år nu så "barndom" kanske är lite extremt men ändå) Archie!! Jag ÄLSKADE honom. Alla minnen alltså :´) ♥ 26 nov, 2014 21:18 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Luna Chang: https://www.tumblr.com/video_file/103660100737/tumblr_n13gpfM8Ix1rdl9gm Förmodligen bästa videon som finns. Asså hahahah jag orkar inte. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 nov, 2014 21:20 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 26 nov, 2014 21:20 |
|
Solkatten
Elev |
Åh har så himla många böcker jag vill låna men det går typ inte att läsa mer än två böcker samtidigt. :<
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 nov, 2014 21:25 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Vildvittra: jojo, men det var länge sen Skrivet av AlvaRawenclaw: Julkalendern 2014 hade auditions på min skola, ångrar riktigt mycket att jag inte gick dit hahah 2014? Inte 2015 med Historieätarna? 2014 är väl redan inspelad och klar? xD speech! 26 nov, 2014 21:29 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Luna Chang: https://www.tumblr.com/video_file/103660100737/tumblr_n13gpfM8Ix1rdl9gm Förmodligen bästa videon som finns. Asså hahahah jag orkar inte. xD Den har rullat några varv nu så orden sitter xD Behövde det här nu seriöst xD Hej 26 nov, 2014 21:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: *Fangirl moment* Googlade omkring lite tills jag såg detta… ![]() OH MY GOD :o ♥ DETTA VAR DET ENDA MIN PAPPA SÅG PÅ NÄR JAG VAR 8-9 ÅR GAMMAL. OMG. OMG. OMG. DETTA ÄR MIN BARNDOM OCH JAG GRÅTER FÖR JAG TÄNKER PÅ ALLA KARAKTÄRER OCH AVSNITTEN OCH HUR OFTA VI BRUKADE KOLLA OM FLER AVSNITT OCH DET JÄTTELEDSNA AVSNITTET DÄR HORATIOS ENDA KÄRLEK DÖR OCH OMG. (edit; visst jag är bara 12 år nu så "barndom" kanske är lite extremt men ändå) Archie!! Jag ÄLSKADE honom. Alla minnen alltså :´) ♥ Jag ser om Hornblower varje år, tröttnar aldrig på den. 26 nov, 2014 21:34 |
|
Ostronkakorna anfaller
Elev |
HELT UNDERBART! VARFÖR LÄRDE VI OSS INTE DETTA I SKOLAN? De va en gång en liten gube som bode i en lådda Med sina drängar bådda De voro ute hela daggen tills de fick ont i maggen //Martin Ljung 26 nov, 2014 21:41 |
|
Cornelia.Hjalmarsson
Elev |
26 nov, 2014 21:50 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen