@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Den enda jag kommer ihåg är en som är närmare slutet av filmen, jag hoppade till rätt rejält, mest för att man (iallafall jag) inte såg det kommandes och missbedömde hur scenen skulle utspelas. Haha, är ganska känslig för sånt och ville kolla upp det MUMS! 26 nov, 2014 19:24 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 26 nov, 2014 19:49 |
|
Luna Chang
Elev |
Så. Jag och en klasskamrat ska debattera emot kvotering för jämställdhet och typ 95% av våra argument har vi tagit från Kristdemokraterna så ja, jag skickade ett meddelande till de.
Mitt meddelande till de: "Jag och en klasskamrat skulle bara vilja tacka er. Vi ska ha debatt om jämställdhet utan kvotering i skolan och vi har tagit cirka 95% av allt vårat från eran politik, vi tycker verkligen att den är bra och den har hjälpt oss väldigt mycket!" Och MOT all förmodan fick jag ett svar: "Hej Hanna Kul att ni hittat mycket stöd i vår politik. Jag hoppas er debatt gick bra! Vänligen David" Jag väntade mig inte att få ett svar och av någon anledning sitter jag och skrattar åt att jag fick det xD (dessutom skickade jag det igår tror jag, så det gick snabbt också o-o) Hej 26 nov, 2014 20:12 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Det värsta som finns är när man får en skrivuppgift från skolan som har en deadline D:
speech! 26 nov, 2014 20:36 |
|
MizzNina
Elev |
Haha, en av min kombos vänner tycker att jag ska flytta hem till honom, bara för att varje gång han pratar med min kombo på skype, så hör han mig ropa "Kaffe?" i bakgrunden. ^_^
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 26 nov, 2014 20:47 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Julkalendern 2014 hade auditions på min skola, ångrar riktigt mycket att jag inte gick dit hahah
speech! 26 nov, 2014 20:52 |
|
Borttagen
|
Herregud :o ♥ 26 nov, 2014 21:01 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 nov, 2014 21:11 |
|
Ginny00
Elev |
Ser inte inte inte fram emot imorgon.
26 nov, 2014 21:14 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Julkalendern 2014 hade auditions på min skola, ångrar riktigt mycket att jag inte gick dit hahah 2014? Inte 2015 med Historieätarna? 2014 är väl redan inspelad och klar? xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 26 nov, 2014 21:14 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen