Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18666 18667 18668 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Odd
Elev

Avatar


Skrivet av Alvenia:
Skrivet av Odd:
Jag har Franska prov imorgon ⊙﹏⊙


Jag med, har pluggat noll

Jag har pluggat rätt mycket känns det som, men är fortfarande rätt osäker, hehe. Hoppas det går bra för dig! ♥ ʕ·ᴥ·ʔ

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs1.picofile.com%2Ffile%2F7561502040%2F14.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2Fe3e02787a413c66dc88ae4c045527ce3%2Ftumblr_n9y265tFcp1rqf5j4o1_500.gif

26 nov, 2014 18:35

emma malfoy
Elev

Avatar


LoL insåg nu att jag har franska ord till imorgon, och jag har inte pluggat...

26 nov, 2014 18:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av emma malfoy:
LoL insåg nu att jag har franska ord till imorgon, och jag har inte pluggat...
Aw :c Jag har spanska till imorgon och jag kan inte stava något <//3

26 nov, 2014 18:40

emma malfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av emma malfoy:
LoL insåg nu att jag har franska ord till imorgon, och jag har inte pluggat...
Aw :c Jag har spanska till imorgon och jag kan inte stava något <//3

Haha franska är det värsta jag vet<//3

26 nov, 2014 18:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av emma malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av emma malfoy:
LoL insåg nu att jag har franska ord till imorgon, och jag har inte pluggat...
Aw :c Jag har spanska till imorgon och jag kan inte stava något <//3

Haha franska är det värsta jag vet<//3
Spanska är det värsta jag vet, förstår inte varför jag valde det :'(

26 nov, 2014 18:45

emma malfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av emma malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av emma malfoy:
LoL insåg nu att jag har franska ord till imorgon, och jag har inte pluggat...
Aw :c Jag har spanska till imorgon och jag kan inte stava något <//3

Haha franska är det värsta jag vet<//3
Spanska är det värsta jag vet, förstår inte varför jag valde det :'(

Åh jag förstår dig ångrar att jag valde franska...</3

26 nov, 2014 18:50

Tuggrus
Elev

Avatar


Någon som sett Mockingjay och vet om det är några jumpscares i den?

MUMS!

26 nov, 2014 19:10

Klaestron
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Klaestron:
Godmorgon mugglis. Jag är mindre förstörd idag än vad jag trodde jag skulle vara!


Vad har du gjort?


Jobbade över igår till kl 17 vilket gjorde att jag var hemma 1h innan läggdags. Samma sak idag igen D:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

26 nov, 2014 19:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Någon som sett Mockingjay och vet om det är några jumpscares i den?

Den enda jag kommer ihåg är en som är närmare slutet av filmen, jag hoppade till rätt rejält, mest för att man (iallafall jag) inte såg det kommandes och missbedömde hur scenen skulle utspelas.

26 nov, 2014 19:22

Borttagen

Avatar

+1


guys omg jag har vunnit NaNoWriMo

26 nov, 2014 19:22

1 2 3 ... 18666 18667 18668 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.