@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Odd
Elev |
Jag har pluggat rätt mycket känns det som, men är fortfarande rätt osäker, hehe. Hoppas det går bra för dig! ♥ ʕ·ᴥ·ʔ
26 nov, 2014 18:35 |
|
emma malfoy
Elev |
LoL insåg nu att jag har franska ord till imorgon, och jag har inte pluggat...
♥ 26 nov, 2014 18:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av emma malfoy: Aw :c Jag har spanska till imorgon och jag kan inte stava något <//3LoL insåg nu att jag har franska ord till imorgon, och jag har inte pluggat... 26 nov, 2014 18:40 |
|
emma malfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av emma malfoy: Aw :c Jag har spanska till imorgon och jag kan inte stava något <//3 LoL insåg nu att jag har franska ord till imorgon, och jag har inte pluggat... Haha franska är det värsta jag vet<//3 ♥ 26 nov, 2014 18:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av emma malfoy: Spanska är det värsta jag vet, förstår inte varför jag valde det :'(Skrivet av Borttagen: Skrivet av emma malfoy: Aw :c Jag har spanska till imorgon och jag kan inte stava något <//3 LoL insåg nu att jag har franska ord till imorgon, och jag har inte pluggat... Haha franska är det värsta jag vet<//3 26 nov, 2014 18:45 |
|
emma malfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av emma malfoy: Spanska är det värsta jag vet, förstår inte varför jag valde det :'( Skrivet av Borttagen: Skrivet av emma malfoy: Aw :c Jag har spanska till imorgon och jag kan inte stava något <//3 LoL insåg nu att jag har franska ord till imorgon, och jag har inte pluggat... Haha franska är det värsta jag vet<//3 Åh jag förstår dig ♥ 26 nov, 2014 18:50 |
|
Tuggrus
Elev |
Någon som sett Mockingjay och vet om det är några jumpscares i den?
MUMS! 26 nov, 2014 19:10 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Godmorgon mugglis. Jag är mindre förstörd idag än vad jag trodde jag skulle vara! Vad har du gjort? Jobbade över igår till kl 17 vilket gjorde att jag var hemma 1h innan läggdags. Samma sak idag igen D:
26 nov, 2014 19:15 |
|
Borttagen
|
Den enda jag kommer ihåg är en som är närmare slutet av filmen, jag hoppade till rätt rejält, mest för att man (iallafall jag) inte såg det kommandes och missbedömde hur scenen skulle utspelas. 26 nov, 2014 19:22 |
|
Borttagen
|
guys omg jag har vunnit NaNoWriMo
26 nov, 2014 19:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen